پاسخ رییس جمهور چین به نامه شهرداران آمریکایی در خصوص المپیک ۲۰۲۲

18:57 - 13 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۹۱۱
رئیس جمهور چین نامه‌های شهرداران شهر‌های تاکوما و استیلاکوم ایالت واشنگتن درخصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ را پاسخ داد.

-شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در پاسخ جداگانه به نامه‌های «ویکتوریا ووداردز» و «دیک موری»، شهرداران شهر‌های تاکوما و استیلاکوم ایالت واشنگتن اعلام کرده است: بازی‌های المپیک زمستانی پکن، اتفاقی خوشحال‌کننده برای مردم چین بوده و از رویدادهای بزرگ برای آرمان بازی‌های المپیک محسوب می‌شود. چین قطعا بدنبال برگزاری بازی‌های ایمن و باشکوه و تحت شعار «سریع‌تر، بالاتر و قوی‌تر» است و تلاش می‌کند تا مردم را از سرتاسر دنیا برای آینده‌ای مشترک گردهم آورد.

گفتنی است که ووداردز یکی از این دو شهردار آمریکایی به تازگی در نامه‌های جداگانه به رییس جمهور چین نوشته بود که با وجود کاهش پاندمی کووید-۱۹، اما تمام دنیا وظیفه دارند تا از کشور میزبان المپیک ۲۰۲۲ برای برگزاری موفقیت آمیز و ایمن المپیک زمستانی حمایت کنند. مردم «تاکوما» بازی‌های المپیک را تماشا کرده و ورزشکاران و شهر پکن را تشویق می‌کنند.

موری نیز در نامه‌ای نوشته بود: مردم شهر استیلاکوم انتظارات زیادی از المپیک زمستانی پکن دارند و اعتقاد دارند که این بازی به خوبی سازماندهی شده و موفق خواهد بود. من و خانواده‌ام به همراه ۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استیلاکوم مشتاق دیدن بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ و عملکرد ورزشکاران هستیم.


برچسب ها: رئیس جمهور چین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *