بررسی اقدام‌های دستگاه دیپلماسی؛ محور دیدار امیرعبداللهیان با هیئت اندیشه‌ورز وزارت امور خارجه

10:02 - 20 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۲۴۹
بررسی اقدام‌های دستگاه دیپلماسی؛ محور دیدار امیرعبداللهیان با هیئت اندیشه‌ورز وزارت امور خارجه
وزیر امور خارجه با هیئت اندیشه‌ورز وزارت امور خارجه دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه و نیز اقدام‌های دستگاه سیاست خارجی رایزنی کرد.

خبرگزاری میزان - حسین‌ امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با حضور در محل هیئت اندیشه‌ورز وزارت امور خارجه متشکل از برخی اساتید دانشگاه‌های کشور، با اعضای این هیئت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار منوچهر محمدی، مدیر هیئت مذکور ضمن تشکر از حضور وزیر امور خارجه در جمع اساتید این هیئت و اهتمام ویژه وی به استمرار فعالیت این اتاق فکر که از ابتدای دولت سیزدهم به‌عنوان مظهر تلفیق نظریه، تجربه و عمل و نیز تولید گفتمان و راهبرد فعالیت می‌کند، به تشریح اقدام‌ها، فعالیت‌ها و برون‌داد‌های این هیئت پرداخت.

اعضای هیئت اندیشه‌ورز نیز در این نشست به تبیین دیدگاه‌های خود درباره کارویژه‌ها، رویکرد‌ها و تفکر راهبردی این نهاد مشورتی سیاست خارجی پرداختند.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از فعالیت‌های هیئت اندیشه‌ورز و ظرفیت‌های نخبگانی آن در تولید ادبیات و مفهوم‌پردازی، خروجی‌های این اتاق فکر را ثمربخش، فاخر، روزآمد و قابل استفاده دانست.

وزیر امور خارجه همچنین در گفت‌وگو و تبادل نظر با اعضای هیئت اندیشه‌ورز، به تجزیه و تحلیل آخرین تحولات منطقه و تبیین اقدام‌های دستگاه سیاست خارجی پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *