عبدالملک الحوثی: دولت آمریکا چراغ سبز ورود رژیم صهیونیستی را به گذرگاه رفح داد

17:44 - 20 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۳۰۵
عبدالملک الحوثی: دولت آمریکا چراغ سبز ورود رژیم صهیونیستی را به گذرگاه رفح داد
رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه سطح جنایت و ددمنشی صهیونیستی نشانه کینه و خصومت شدید آن نست به مسلمانان و عرب‌ها می‌باشد، اظهار کرد: حمایتی که دشمن از غرب دریافت می‌کند ناشی از نفرت و جاه طلبی آن‌ها در منطقه ماست.

خبرگزاری میزان - عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن با تاکید بر اینکه عملیات در رفح تهدیدی برای امنیت و ثبات مصر و تخطی از توافقات امضا شده با آن است، گفت: دولت آمریکا چراغ سبز ورود رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح را داد.

وی افزود: درصورتیکه آمریکا تصمیم به توقف تجاوز به غزه بگیرد جنگ فورا متوقف خواهد شد.

الحوثی ادامه داد: آمریکا تظاهر می‌کند که درباه رفح به رژیم صهیونیستی فشار می‌آورد درحالیکه همزمان مقدار زیادی سلاح و بمب برای این رژیم تامین کرده است.

وی تاکید کرد: آمریکا در ماه‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح به دشمن صهیونیستی تحویل داد که برای قتل عام اهالی رفح کافیست. بیانیه‌های محکومیت درباره اوضاع غزه تاثیر گذار نیست و آمریکا به آن توجه نمی‌کند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا نه فقط به تظاهرات‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها اهمیت نمی‌دهد بلکه آن را سرکوب کرده و با خشونت و نقض قوانین با آن برخورد می‌کند، افزود: نباید فریب مواضع آمریکا را خورد، زیرا خودش شریک در قتل عام مردم غزه بوده و در اشغال گذرگاه رفح سهیم است.

وی افزود:اشغال گذرگاه رفح هرگز باعث تحقق دستاوردی نظامی برای دشمن صهیونیستی نمی‌شود، زیرا منطقه‌ای غیرنظامی است نه جبهه‌ای نظامی برای رزمندگان.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه پیشروی دشمن در بخش‌هایی از رفح هرگز باعث تحقق دستاوردی نظامی برای دشمن نمی‌شود، زیرا پایداری رزمندگان حتی در شمال غزه ادامه دارد.

وی گفت: سطح جنایت و ددمنشی صهیونیستی نشانه کینه و خصومت شدید آن نست به مسلمانان و عرب‌ها می‌باشد.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: حمایتی که دشمن از غرب دریافت می‌کند ناشی از نفرت و جاه طلبی آن‌ها در منطقه ماست.

الحوثی، گفت: صدور بیانیه‌های محکومیت فایده‌ای برای ما به عنوان ملت عرب و مسلمان ندارد و خطر آمریکا را از ما دفع نخواهد کرد. زمانی که دشمن به ندای ملت‌ها گوش نمیدهد فقط یک اقدام جدی می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *