رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسلمان کشی توسط صهیونیست ها و آل سعود از نگاه دوربین+عکس

11:05 - 23 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۴۱۱
خبرگزاری میزان- صدها پلیس تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی دیروز و امروز با یورش به سوی نمازگزاران در مسجد الاقصی بیش از 30 تن را به شدت مجروح کردند. این در حالی است که جنگنده های آل سعود با تداوم بمباران مناطق مسکونی شهرهای یمن، شماری را قتل عام کردند.
به گزارش سرویس بین الملل ؛ صهیونیست ها دیروز صدها تن از زنان و مردان نمازگزار را در مسجد الاقصی مورد ضرب و شتم قرار دادند و بخش هایی از قبله اول مسلمین جهان را تخریب کردند.

شبکه اسکای نیوز در خبری فوری گزارش داد: سربازان رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی وارد صحن مسجد الاقصی شدند.

بنابر گزارش های اولیه نیروهای صهیونیست به افراد داخل مسجد الاقصی یورش بردند.

در این درگیری ها چند نفر زخمی شده اند.پلیس رژیم صهیونیستی ورود افراد زیر 45 سال به مسجد الاقصی را ممنوع کرده است.

بنابر گزارش پایگاه "فلسطین الان" درگیری ها در مسجد الاقصی پس از تصمیم رژیم صهیونیستی برای تقسیم این مسجد طی روزهای اخیر شدت یافته است.

این در حالی است که روز یکشنبه هم نیروهای صهیونیست با ورود به مسجد الاقصی به سوی نمازگزاران فلسطینی گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی شلیک گرده و بخش هایی از این مسجد را به آتش کشیدند.





در یورش صهیونیست ها به نماگزاران که با سکوت کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی همراه بود، بیش از 30 تن از نمازگزاران زن و مرد به شدت زخمی شدند.





یورش صهیونست ها به نمازگزاران فلسطینی در حالی است که جنگنده های آل سعود مناطق مختلف شهرهای یمن را هدف بمباران های خود قرار می دهد و کودکان یمنی را اینگونه به وحشت می اندازد.

عربستان طی بیش از شش ماه گذشته هزاران تن از مردم یمن را قتل عام کرده و موجب آوارگی هزاران تن دیگر شده اند و از سوی دیگر مانع اقدامات بشر د وستانه به مردم یمن نیز می شوند.










ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *