بیانیه حماس و اخوان المسلمین درباره اقدامات خرابکارانه در اردن

18:52 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۸۱
بیانیه حماس و اخوان المسلمین درباره اقدامات خرابکارانه در اردن
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و گروه اخوان المسلمین با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه دخالت در اقدامات خرابکارانه در اردن را رد کردند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر دخالت این جنبش در اقدامات خرابکارانه در اردن، این موضوع را محکوم کرد.

در بیانیه حماس تاکید شده است که این جنبش ارتباطی به آنچه اقدامات خرابکارانه برنامه‌ریزی شده در اردن خوانده شده ندارد و در امور داخلی کشور‌های دیگر مداخله نمی‌کند.

جنبش حماس در ادامه بیانیه آورده است که سیاست ثابت و روشن جنبش حماس رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

معاذ خوالده، سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین نیز از سوی دیگر ادعای رویترز مبنی بر مداخله این گروه در اقدامات خرابکارانه در اردن را محکوم کرد.

وی همچنین تاکید کرد که سیاست ثابت اخوان المسلمین تغییر نکرده و این گروه به امنیت و ثبات اردن توجه دارد و اخوان المسلمین از آوردن نام این گروه در چنین رخداد‌هایی ابراز انزجار می‌کند و ارتباطی به این وقایع ندارد.

سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین افزود: انتشار چنین اخباری در این برهه از زمان، نیات و اهدافی مشخص را در پس خود دارد و با هدف خیرخواهی برای اردن نیست.

وی گفت: انتشار این اخبار در حالی صورت می‌گیرد که نوار غزه با نسل‌کشی فلسطینیان و شهادت و زخمی‌شدن بیش از ۱۰۰ هزار نفر روبروست و هفتاد و ششمین سالگرد آواره‌سازی فلسطینیان و اشغال آن نیز فرا رسیده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *