پیروزی ارتش سوریه بر گروه تروریستی " جنبش المثنی" مورد حمایت عربستان

9:29 - 30 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۵۱۴
خبرگزاری میزان: نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات روزهای اخیر خود موفق شدند بخش های زیادی از مواضع گروه های تروریستی را در " ریف"، " لاذقیه"، " ادلب" و ادوات تروریست ها را در " بلبیسه" شمال حمص منهدم کنند.
به گزارش به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا)، یگانی از ارتش و نیروهای مسلح این کشور با همکاری نیروهای دفاع مردمی تعدادی از تروریست ها گروهک”جبهه النصره” و گروهک های تروریستی دیگر را که با رژیم ادم کش اروغان وابسته است به هلاکت رساند.

بنابر این گزارش، این یگان ارتش سوریه حمله تروریست ها  بر نقطه نظامی در کوه "زاهیه” در ریف غربی شمالی  لاذقیه را ناکام گذاشت و تعدادی از تروریست ها را کشته وزخمی کرد.

نیروهای زمینی ارتش سوریه با همکاری نیروهای هوایی، سه انبار اسلحه و ده ها خودرو وابسته به گروه های تروریستی را در روستاهای  کتف الرمان و سلمئ و کنسبا و طعومه و الوادی و کبیره و حلوه و تفاحیه ووادی شیخان منهدم کردند.

در ریف ادلب یک منبع نظامی به سانا گفت که یگانی از ارتش حملات دقیق و متمرکز را علیه مخفیگاه های گروهک موسوم به "ارتش الفتح” انجام داد و تعدادی از تروریست ها را کشته و زخمی کرد.

نیرو های هوایی ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها گروهک "جبهه النصره” و تعدادی از خودروها مجهز به تیربار سنگین  وابسته به تروریست ها را در روستای ها  جنة القرى وصحن در ریف جسر الشغور و در روستای ها لمجاص  وتل سلمو وشمال خشبر وجنوب فرودگاه أبوالضهور وعين الحمرا وبالس وترملا وجداريا در ريف إدلب نابود کردند.
ارتش دلاور سوریه تعدادی از تروریست ها را در ریف درعا و قنیطره به هلاکت رساند
یگان های ارتش و نیروهای مسلح جمهوری عربی سوریه عملیات خود را علیه مخفیگاه های تروریست ها  که با دشمن صهیونستی وابسته است ادامه دادند.

یک منبع نظامی به سانا گفت که یگانی از ارتش عملیات دقیق و متمرکز را علیه مخفیگاه های گروهک های تروریستی "جبهه النصره” و گروهک موسوم به "جنبش المثنى” که با رژیم ال سعود وابسته است، انجام داد.

منبع نظامی تاکید کرد که بر اثر آن عملیات تعدادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند و اسلحه  و مهمات آنان نیز منهدم شدند .

در قنیطره یک منبع نظامی اعلام کرد که یگان های از ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را در منطقه  "تل كروم جبا وجباتا الخشب والطيحة ومسحرة در ريف شمالي شرقي ” به هلاکت رساندند و خطوط امداد آنها را نیز نابود کردند

همچین یگان هایی از ارتش بیشتر از 200 تروریست را در منطقه” تل الشعار و تل بزاق و کروم جبا "در ریف قنیطره کشته و زخمی کردند.

در ریف شمالی حمص یگان دیگری از ارتش شجاع سوریه تعدادی از تروریست های گروهک "جبهه النصره” را به هلاکت رساند و 16 خودرو وابسته به تروریست ها را  در اطراف شهرک تلبیسه منهدم کرد.

منبع نظامی به سانا افزود که نیروهای هوایی ارتش جمهوری عربی سوریه مخفیگاه ها و خودروها وابسته به گروهک تروریستی "داعش” را در حسینه و الجفره و مریعیه در دیر الزور نابود کردند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *