نجاتی: در‌ قزاقستان نشان دادم هنوز هم در فرم خوب هستم/ هر چه کادرفنی بگوید اطاعت می‌کنم

9:45 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۹۲۲
دارنده مدال برنز جهان گفت: کشتی‌هایی که در قزاقستان گرفتم، بدون واگذاری حتی یک امتیاز قهرمان شدم و نشان دادم هنوز هم در فرم خوب هستم.

علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با میزان، درباره اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: خداراشکر پس از بازگشت از قزاقستان تمرینات خوبی در این مرحله پشت سر گذاشتم و از آمادگی خوبی هم برخوردارم. برای ادامه مسیر نیز روحیه بهتری هم پیدا کرده‌ام تا به شکل بهتری تمریناتم را پیگیری کنم. وضعیتم خوب است، آماده کشتی گرفتن هستم و هم از نظر جسمی و هم روانی آمادگی لازم را برای مبارزه دارم.

وی در پاسخ به این سوال که علت لغو مسابقه انتخابی تیم ملی چه بود، عنوان کرد: من آماده و مهیای حضور در مسابقه انتخابی تیم ملی بودم، اما کادرفنی تصمیم گرفت فعلاً مسابقه‌ای برگزار نشود و من هم از آن تمکین می‌کنم.

*دوست دارم در ۶۰ کیلو کارم را ادامه بدهم

دارنده مدال برنز جهان در خصوص اینکه آیا با حضور در یک وزن بالاتر مشکل ندارد، اینطور توضیح داد: همه چیز به نظر نهایی کادرفنی بستگی دارد تا در چه وزنی مسابقه بدهم، اما وزن 60 کیلوگرم وزن المپیکی است. خودم بیشتر راغب هستم تا در این وزن کشتی بگیرم، چون وزن 63 کیلوگرم غیر المپیکی است. باز هر چه بگویند من از آن اطاعت می‌کنم.

نجاتی در مورد کسب مدال طلا در جام تورلیخانوف قزاقستان گفت: خوشحالم چون خیلی خوب سر وزن رسیدم زیرا بیشترین هدفم در آنجا این بود تا بهترین نتیجه و عملکرد را داشته باشم. متأسفانه در المپیک توکیو خیلی خوب به وزن‌کشی رسیدم، اما چون بیمار بودم باعث شد در روند آماده‌سازی‌ام خلل ایجاد شود و به نتیجه مطلوب نرسم. پس از آن اتفاق، خیلی‌ها نظر دادند نجاتی وزن زیادی دارد و نمی‌تواند در این وزن موفق باشد، اما با کشتی‌هایی که در قزاقستان گرفتم، بدون واگذاری حتی یک امتیاز قهرمان شدم و نشان دادم هنوز هم در فرم خوب هستم.

*در‌ قزاقستان به هدفم رسیدم

وی در پاسخ به این سوال که عملکردش را در دیدار فینال جام تورلیخانوف مقابل ناصرپور چگونه دیده است، اینطور ادامه داد: واقعاً رقبا خوب بودند، اما خوشحالم توانستم به آن چیزی که می‌خواستم برسم. در فینال هم مقابل ناصرپور خوب کشتی گرفتم. بالاخره خیلی خوب قلق او را بلدم و همین باعث شد او را ببرم. او در گذشته وزن 55 کیلوگرم کشتی می‌گرفت و تازه به وزن 60 کیلوگرم آمده است، امیدوارم خیلی زود در این وزن جا بیفتد. پوریا یکی از دوستان صمیمی من است و قلباً او را دوست دارم.

این کشتی‌گیر جوان قمی در مورد توقع بالایی که اکنون از کشتی ایران وجود دارد، تا در جهانی خوب نتیجه بگیرد، تصریح کرد: مسابقات جهانی نسبت به سال گذشته سطح بالاتری پیدا می‌کند چون بعد از المپیک تمام کشتی‌گیران با بهترین شرایط می‌آیند تا بتوانند خوب نتیجه بگیرند. بدون توجه به نام کشتی‌گیران تنها هدفم رسیدن به طلای جهانی صربستان است. البته پتانسیل کشتی ما خیلی بالاست و می‌رویم تا مانند همیشه بتوانیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

نجاتی در پایان با اشاره به اینکه حمایت‌ها خوب است، خاطرنشان کرد: حمایت‌ها از سمت فدراسیون کشتی واقعاً خوب است و از این بابت از مسئولان فدراسیون که تلاش کرده‌اند برای ما بهترین امکانات را فراهم کنند، همچنین از مربیان تیم ملی و مربیان سازنده استان قم که برای من زحمت می‌کشند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. امیدوارم با کسب نتایج خوب زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی تیم ملی کشتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *