کنفرانس مطبوعاتی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما:

دیوید تیلور: از باخت متنفرم و سفرم به عنوان یک مربی شروع شده/ جان اسمیت: تیلور در مربیگری از من بهتر است

8:20 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۴۵
دیوید تیلور: از باخت متنفرم و سفرم به عنوان یک مربی شروع شده/ جان اسمیت: تیلور در مربیگری از من بهتر است
ایالت اوکلاهاما دیوید تیلور قهرمان سابق المپیک و جهان را به عنوان هشتمین سرمربی تاریخ کشتی کابوی در یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی کرد.

خبرگزاری میزان - دیوید تیلور که بعد از شکست مقابل آرون بروکس در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا و از دست دادن شانس حضور در المپیک پاریس به سرعت وارد عرصه مربیگری شد، اهداف خود را برای آینده در کسوت سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما اینگونه تشریح کرد: وقتی برای اولین بار با تیم ملاقات کردم، متوجه شدم که آن‌ها به نظر خانواده هستند، واقعاً به یکدیگر اهمیت می‌دهند که بسیار عالی است، پس ما به ساختن و حرکت رو به جلو ادامه خواهیم داد تا قهرمانی تیمی را کسب کنیم.

وی در ادامه تعهد خود را به کشتی با بیان اینکه فکر می‌کنم «حمایت آشکارا» و «اشتیاق واقعی»، چیز‌هایی است که این مکان را خاص می‌کند، افزود: جایگزین کردن یک افسانه به نام جان اسمیت که او را "مربی" می‌دانیم، تاثیر شگرفی بر جامعه کشتی ایجاد کرده است که قرار نیست آن را ساده بنگریم.

سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما درخصوص دستیاران جدیدش جیمی کندی و توماس گیلمن نیز گفت: جیمی کندی برادر همسرم است که او را به عنوان دستیار سرمربی معرفی کردیم و توماس گیلمن که همراه با من به تازگی رقابت‌های حرفه‌ای را به پایان رسانده است، به ورزشکاران کشتی کابوی خدمت می‌کنند.

تیلور همچنین از آنچه در مورد کشتی کابوی برایش جذاب بود نیز گفت: این بهترین تصمیم برای من و خانواده‌ام است که به جلو برویم و برای آن بسیار هیجان زده هستم. وقتی کشتی ایالت اوکلاهاما را تصور می‌کنم، جایی را تصور می‌کنم که هر کس دوست دارد در آن به مدرسه بیاید، مدیریت کند، حمایت و پشتیبانی، تاریخ، سنت همه این چیز‌ها این مکان را بسیار منحصر به فرد می‌کند و من برای ایجاد روابط تازه با دانش‌آموزان ورزشکاری که داریم، هیجان زده هستم و مشتاق حضور دانشجویان ورزشکار آینده که می‌خواهند ایالت اوکلاهاما را انتخاب کنند نیز هستم.

وی با بیان اینکه سبک من منحصر به فرد است، در تشریح روش مربیگری خود ابراز داشت: من فکر می‌کنم همه ما کمی از سبک کسانی که تحت نظرشان تمرین کرده‌ایم، استفاده می‌کنیم و سپس شروع به ساختن روش خود می‌کنیم. این در مورد امتیاز گرفتن و سرگرمی است. در واقع این مهم است که ما باید به کشتی‌گیران یادآوری کنیم علیرغم اینکه کشتی گرفتن از قبل سخت‌تر است، به همان اندازه نیز لذت‌بخش خواهد بود.

تیلور همچنین در پاسخ به این سوال که چرا انتخاب کرد که وارد مربیگری شود، گفت: من عاشق مربیگری و کشتی هستم. هفت سال گذشته را صرف ساخت مرکز آموزشی ۲M با برند مک نایت کرده‌ام و در مدت کوتاهی، باشگاه ما به یکی از بهترین باشگاه‌ها تبدیل شد. فکر می‌کنم توانستیم استعدادهایمان را در بین بچه‌ها توسعه دهیم و این چیزی است که من همیشه دوستش داشته‌ام.

وی همچنین درخصوص انتقال از تیلور کشتی‌گیر به تیلور مربی نیز، گفت: من با هر دوی آن‌ها در صلح هستم، زیرا هر کاری را که می‌خواستم در حرفه‌ام انجام دادم و حتی بیشتر. افراد بسیاری به من کمک کردند تا به آنچه امروز هستم، برسم. شکست برای من راحت نیستم. من از باخت متنفرم، اما در یک مقطع با خودت فکر می‌کنی؛ هنوز دنبال چه چیزی می‌گردی؟... تازه متوجه شدم که با پایان کارم، هر آنچه دارم را می‌خواهم به نسل بعدی و بچه‌ها منتقل کنم. من معتقدم این راهی است که می‌توانم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. معتقدم که می‌توانم مستقیماً روی افرادی که با آن‌ها کار می‌کنم و همچنین روی ورزش کشتی تأثیر زیادی بگذارم. سفر من به عنوان یک رقیب تمام شده، اما سفر من به عنوان یک مربی تازه شروع شده است.

قهرمان المپیک توکیو همچنین در پایان پیامی برای طرفدارانش داشت و گفت: به‌خاطر می‌آورم قبلاً در این ایالت مسابقه داده‌ام. این مکان می‌تواند واقعاً پر سر و صدا شود. پس باید آن صندلی‌ها را از طرفداران پر کنیم. ما به افرادی در آنجا نیاز داریم که از کشتی ایالت اوکلاهما حمایت کنند. ما کار خود را انجام خواهیم داد و افرادی را روی تشک قرار دهیم که شما می‌خواهید کشتی‌شان را تماشا کنید. قرار است امتیاز بگیریم و لذت ببریم. این یک سفر سرگرم‌کننده خواهد بود.

جان اسمیت: وقتی کشتی می‌گیرید سعی می‌کنید بهترین در جهان باشید

همچنین در این کنفرانس مطبوعاتی سرمربی بازنشسته، جان اسمیت، دارنده ۶ مدال طلای المپیک و جهان در خصوص استخدام تیلور نیز گفت: هیجان‌انگیز است، چون می‌داند که چگونه باید برنده شود و برای آن برنامه داد، این همان چیزی است که شما به آن امیدوار هستید.

اسمیت درخصوص مشارکتش در آینده با تیم کشتی کابوی نیز ابراز داشت: هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. این بچه‌ها باید روی پا‌های خود بایستند و به قله برسند و پرچم آن را در دست بگیرند. می‌دانم که تیلور مربی بهتری نسبت به من است. مطمئنم که او برخی موانع را چنان پشت سر می‌گذارد که احساس می‌کند مدیر است تا مربی و این لازم است. وقتی کشتی می‌گیرید سعی می‌کنید بهترین در جهان باشید، در واقع اکنون شما به ۴۰ ورزشکاری که به صحبت‌هایتان گوش می‌دهند به‌‎عنوان یک چالش پیش رو نگاه می‌کنید، اما از آن نمی‌ترسید. تیلور توانایی بخصوصی در آرام کردن سریع هیجانات دارد. من ۳۳ سال مربیگری کردم و می‌دانم اکنون زمانی است که نیاز داشتیم چند پسر جوان به اینجا بیایند.

جیمی کندی: اگر کشتی گیران به ما اعتماد کنند، کار‌های بزرگی انجام خواهند گرفت

جیمی کندی دستیار جدید تیلور نیز درخصوص پیوستن به تیم کشتی ایالت اوکلاهما گفت: ما کار‌های زیادی برای انجام دادن داریم و سعی می‌کنیم روز به روز در میان ناشناخته‌ها پیمایش کنیم و این بسیار هیجان‌انگیز است. در اولین گام در این فرآیند ما باید روی چیز‌های کوچک و توسعه سیستم کشتی در منطقه تمرکز کنیم تا راه روشنی برای کسب امتیاز داشته باشید که در حال حاضر سخت به نظر می‌رسد، اما فکر می‌کنم ایجاد آن و جلب اعتماد بچه‌ها نیز مهم است، اگر آن‌ها به ما اعتماد کنند، کار‌های بزرگی انجام خواهند گرفت.

وی همچنین در خصوص فرهنگ‌سازی در تیم نیز گفت: فقط بچه‌هایی می‌خواهند به اینجا بیایند، که برنده شوند. آیا می‌خواهید قهرمان ملی شوید؟ می‌خواهید قهرمان جهان شوید؟ این‌ها کسانی هستند که ما می‌خواهیم. ایالت اوکلاهاما باید با اخلاق کاری خود در کشتی سرمشق باشد.

توماس گیلمن: پیشنهاد مربیگری تیلور، یک طرح الهی برای من است 

توماس گیلمن، قهرمان جهان و نفر سوم المپیک نیز انگیزه خود برای دنبال کردن مربیگری اینگونه تشریح کرد: علاقه‌ای در من وجود داشت که مدام آن اشتیاق را خاموش می‌کرد درحالی که مدام موضوع آن مطرح می‌شد. من عاشق کمک به بچه‌ها و راهنمایی آن‌ها هستم. بدیهی است که روی تشک، مجموعه‌ای از مهارت‌ها را دارم، اما فکر می‌کنم مهمترین چیز برای من انتقال داشته‌هایم به آنهاست. من در حال پرورش مردان جوان هستم. مربیان خوب فراوانی در زندگی‌ام داشته‌ام که مسیر زندگی‌ام را تغییر داده‌اند. من دیدگاه جالبی در مورد زندگی دارم، زیرا با برنامه‌ها همراه بوده‌ام، فکر می‌کنم می‌توانم روی زندگی بسیاری از بچه‌ها روی تشک تأثیر بگذارم.

وی افزود: وقتی از تیلور تماسی برای پیوستن به او در تیم کشتی کابوی دریافت کردم، گفتم این طرح الهی برای من است و این دو نفر کسانی هستند که من واقعاً با آن‌ها می‌توانم کنار بیایم.

گیلمن اعتماد به کشتی‌گیران تیم را با شروع ملاقات با برخی از آنان و دریافت نقطه‌ای که ایستاده‌اند، مطرح کرد و گفت: ما می‌خواهیم کنار این کشتی‌گیران بمانیم، اما فقط در صورتی که آن‌ها نیز بخواهند بمانند، این اولین مورد است. نظم، تمرین، برنامه و تلاش برای ایجاد اعتماد باید دو طرفه باشد. من برای اولین‌بار هیجان زده و مشتاقانه منتظر هستم که دستانم را به دست بچه‌ها برسانم و ببینم با آن‌ها برای موفقیت چه می‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *