گفت‌وگو|

درخشان: غیبت رفیعی مقابل هوادار حس شد/ درخشش بیرانوند باعث افزایش روحیه پرسپولیسی‌ها شد

1:20 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درخشان: غیبت رفیعی مقابل هوادار حس شد/ درخشش بیرانوند باعث افزایش روحیه پرسپولیسی‌ها شد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تیم‌هایی که در قعر جدول هستند از حساسیت بالایی برخوردار است و به اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود توجه نمی‌کنند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوب و منطقی از پرسپولیسی‌ها شاهد بودیم و با تجربه‌ای که داشتند توانستند نبض بازی را در دست بگیرند. بابت این برد به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: غیبت سروش رفیعی در این بازی حس شد و میانه میدان برای سرخپوشان کمی متزلزل نشان داد. اشتباهاتی که در خط دفاع پرسپولیس رخ داد باعث شد تا نبض بازی در نیمه نخست از دست شاگردان اوسمار رها شود. درخشش بیرانوند در این مسابقه مزید بر علت شد تا بازیکنان با روحیه بیشتر به مسابقه ادامه دهند. متأسفانه روز خوب عبدالکریم نبود و یکسری اشتباهاتی در نیمه اول انجام داد که اگر بازیکنان هوادار دقت کافی را داشتند می‌توانستند به گل برسند.

*هوادار شجاعانه و رو به جلو بازی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد بازیکنان هوادار در این دیدار، تصریح کرد: تیم هوادار در این بازی اشتباهات متعددی داشت و اگر سرخپوشان دقت کافی را داشتند می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. هوادار شجاعانه و رو به جلو بازی کرد و به هیچ عنوان عقب ننشست. به مسعود شجاعی بابت ساخت چنین تیم جسوری تبریک می‌گویم و مطمئناً او در آینده تجربیات زیادی را در قامت مربی کسب خواهد کرد. همانطور که گفتم پرسپولیس از بزرگی نام و تجربه بازیکنانش نهایت استفاده را برد و در یک مسابقه حساس که امتیازش به شدت برای آن‌ها مهم بود توانستند با یک بازی منطقی برنده این دیدار باشند و اوسمار به خوبی توانست با آنالیز حریف یک برد خارج از خانه را کسب کند.

*تعیین کننده قهرمان این فصل داوران هستند

درخشان با بیان اینکه در ادامه فصل قضاوت داوران تعیین کننده قهرمان است، عنوان کرد: تعیین کننده قهرمان این فصل داوران هستند و اگر اشتباهی در قضاوتسان داشته باشند قطعاً باعث می‌شوند که حواشی و اتفاقات بدی در لیگ بیفتد. متأسفانه در لیگ ما اگر داوری اشتباه کند عوض نمی‌شود و کسی به آن‌ها خرده نمی‌گیرد. حتی در برخی مواقع همکارانشان در رسانه‌ها از آن‌ها حمایت می‌کنند و بر قضاوت اشتباه آنها سرپوش می‌گذارند. امیدوارم که در ادامه لیگ این مسائل کمتر شود و با توجه به حساسیت بالای جدول و رقابت پرهیجان سرخابی‌ها در ۳ بازی آینده تدابیر بهتری بیندیشند و داوران باتجربه را برای بازی‌های باقی مانده سرخابی‌ها انتخاب کنند. اگر این اتفاق بیفتد قطعاً شایسته‌ترین تیم قهرمان خواهد شد.

*۳ فینال بزرگ تا پایان فصل داریم 

وی در ارتباط با دیدار آینده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، متذکر شد: بازی با تیم‌هایی که در قعر جدول هستند از حساسیت بالایی برخوردار است و به اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود توجه نمی‌کنند. تنها رهایی از سقوط برای این تیم‌ها مهم است و تمام قدرتشان را به کار می‌گیرند. استقلال خوزستان هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود و نمی‌خواهند امتیازی از دست بدهند و تلاش خودشان را برای دیدار مقابل پرسپولیس خواهند کرد. 

پیشکسوت سرخ‌ها در پایان با بیان اینکه ۳ فینال بزرگ را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: باید در ادامه لیگ تمام انرژی خودمان را بگذاریم، چرا که ۳ فینال بزرگ تا پایان فصل داریم و هر ۹ امتیاز ممکن را باید کسب کنیم. اوسمار باید حریفان را به خوبی آنالیز کند و از ۳ امتحان بزرگ با نمره قبولی عبور کند تا برای حضور قدرتمند او در فصل آینده تصمیم‌گیری شود. هواداران برای رسیدن به قهرمانی باید تا آخرین لحظه از تیم حمایت کنند. ان‌شاءالله قهرمانی را با هواداران جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *