رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تهدید آسانژ به افشاگری تازه علیه هیلاری کلینتون

13:29 - 13 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۵۹۹
موسس وب سایت افشاگر ویکی‌ لیکس گفته است که اطلاعاتی درمورد هیلاری کلینتون افشا خواهد کرد که می تواند به ضرر وی تمام شود.
تهدید آسانژ به افشاگری تازه علیه هیلاری کلینتونبه گزارش گروه بین الملل به نقل از پایگاه خبری دبکا، جولیان آسانژ موسس وب سایت ویکی‌لیکس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته است که اطلاعاتی درمورد هیلاری کلینتون افشا خواهد کرد که می تواند به ضرر وی تمام شود.

آسانژ که در سفارت اکوادور در لندن زندانی است اعلام کرده که این افشاگری اطلاعاتی را انجام خواهد داد.

وی که اخیرا در سخنانی پیرامون امنیت خود ابراز نگرانی کرده بود ادعا کرده است که افشاگری وی از سرور ایمیل های شخصی کلینتون گرفته شده‌اند.

این در حالی است که در گزارشی که اخیرا افشا شده است کلینتون در زمان تصدی پست وزارت خارجه آمریکا صحبت از هدف قرار دادن ویکی‌لیکس با استفاده از پهپاد خبر داده و گفته است:آیا نمی شود با پهپاد آسانژ را هدف قرار داد؟

بنابر گزارش دبکا هیلاری کلینتون و کارمندان وی در وزارت خارجه آمریکا برای متقاعد کردن ویکی لیکس در خصوص عدم افشای 250 هزار گفت  وگوی محرمانه این وزارت خانه با متحدان آمریکا بین سال های 1966 تا 2010 تلاش کرده اند.

با این وجود در سال 2010 آسانژ اطلاعات محرمانه ای در مورد جنگ آمریکا در عراق و افغانستان افشا کرد که باعث نگرانی اوباما و کلینتون شد و آنها جایزه ده میلیون دلاری برای دستگیری وی تعیین کردند.

در چند ماه اخیر نیز ویکی لیکس 20 هزار ایمیل از تیم انتخاباتی حزب ملی دموکرات منتشر کرد که نشان می‌داد تیم انتخاباتی کلینتون سعی در خرابکاری علیه رقیب وی "برنی ساندرز" داشته اند.

کلینتون و بساری از مقامات امنیتی آسانژ را به همکاری با روسیه برای ایجاد اخلال در انتخابات آمریکا متهم می کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *