تنگ تر شدن حلقه محاصره تروریست‎ها در خان طومان/استحکامات گروه‎های مسلح در حومه دمشق منهدم شد

7:18 - 21 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۱۶۴۰
نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی استحکامات نظامی گروه های تروریستی را در حومه دمشق منهدم کردند این در حالی است که با ورود جنگنده های روسیه به پشتیبانی نیروهای سوری و مقاومت حلقه محاصره تروریست ها در منطقه خان طومان تنگ تر شده است.
ارتش سوریه استحکامات تروریست‎ها را در حومه دمشق منهدم کردبه گزارش گروه بین الملل ،شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه در عملیاتی موفق شد که استحاکامات نظامی گروه های مسلح را که در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق مستقر بودند منهدم کند.

در همین حال جنگنده های روسیه و هواپیماهای نظامی سوریه روز دوشنبه در عملیاتی مشترک مواضع گروه های تروریستی را در منظطقه خان طومان حلب هدف قرار دادند.

پیشتر ارتش سوریه یك تانکT72 تروریست ها را در اطراف خان طومان منهدم كرد و همه سرنشینان آن به هلاكت رسیدند.

از روز شنبه چند گردان از مناطق مختلف سوریه به ویژه منطقه زینبیه به سمت جنوب حلب حركت كردند و كاروان های سلاح و مهمات نیز هم اكنون به الحمیره رسیده اند.

با توجه به حضور یك هزار تروریست در خان طومان، این نبرد می تواند علاوه بر آزادسازی خان طومان و الخالدیه به هلاكت هزاران تروریست منجر شود به همین دلیل یگان های شركت كننده از روزشنبه در حال كوبیدن مناطق پشت تروریست ها برای جلوگیری از فرار آن ها هستند.

شهرک خان طومان در جنوب حلب روز جمعه به اشغال تروریست های زیرمجموعه جیش الفتح درآمد.

در این حمله كه با هجوم چند انتحاری و خودروهای بمب گذاری شده آغاز شد، اعضای دستكم هشت گروه تروریستی مشاركت داشتند.

از سوی دیگر روسیه و آمریکا بر پایبندی خود به آتش بس در سوریه تاکید کرده و قصد دارند تلاش های خود را برای تضمین اجرای آن افزایش دهند.

آتش بس شکننده در سراسر سوریه، بدون مشارکت گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره (شاخه گروه القاعده در سوریه)، از هشت اسفند 1394 با میانجیگری روسیه و امریکا برقرار شد.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *