رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسیاری از حقایق دفاع مقدس ناگفته مانده است/ راهیان نور فرصت مناسبی برای بیان این حقایق

19:20 - 10 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۳۷۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نویسنده حوزه دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید بعد فرهنگی اردوهای راهیان نور بیش از پیش تقویت شود، خاطرنشان کرد: هنوز خیلی از حقایق دفاع مقدس جزو ناگفته ها است که اردوهای راهیان نور می تواند فرصت بسیار مناسبی برای بیان این حقایق باشد.
بسیاری از حقایق دفاع مقدس ناگفته مانده است/ راهیان نور فرصت مناسبی برای بیان این حقایقبه گزارش گروه سیاسی ، گلعلی بابایی نویسنده حوزه دفاع مقدس در مصاحبه‌ای  با بیان اینکه راهیان نور یک کار فرهنگی-معنوی بسیار ویژه است، گفت: توصیه مقام معظم رهبری در این زمینه نیز آن است که این زیارت باید همراه با معرفت باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بعد فرهنگی این اردوها بیش از پیش تقویت شود، خاطرنشان کرد: هنوز خیلی از حقایق دفاع مقدس جزو ناگفته ها است که اردوهای راهیان نور می تواند فرصت بسیار مناسبی برای بیان این حقایق باشد.

بابایی گفت: وقتی جوانان به این اردوها می روند و از نزدیک جاده 120 کیلیومتری اهواز به خرمشهر را طی می‌کنند و در می‌یابند که یک روز تمامی این جاده در اختیار دشمن بوده و برای آزاد سازی وجب به وجب آن خون داده شده است نگاهشان نبست به دستاوردهای امروز جمهوری اسلامی نیز تغییر پیدا می‌کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *