رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرستادن نیروی زمینی به سوریه اشتباه است

18:28 - 25 آبان 1394
کد خبر: ۹۹۳۲۵
خبرگزاری میزان - رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس G20 کنفرانس خبری برگزار کرد.
فرستادن نیروی زمینی به سوریه اشتباه استبه گزارش گروه بین الملل میزان، اوباما در کنفرانس خبری در حاشیه اجلاس g20 در آنتالیا ترکیه گفت: تمرکز اجلاس G20 روی حملات داعش بود.

وی گفت: توافق تازه ای صورت گرفته است که بر اساس آن آمریکا اطلاعات را زودتر در اختیار فرانسه قرار خواهد داد. حوادث پاریس هولناک بود و هدف ما نابودی کامل این سازمان وحشی تروریستی است.

وی افزود: بستن درها روی مهاجران خیانت به ارزش های آمریکا است.همانطور که در لیبی نشان دادیم، رهبران داعش هیچ جای امنی نخواهند داشت.

اوباما تاکید کرد: راه های مختلفی برای حل بحران سوریه قرار دارد که می تواند منجر به شکست مذاکرات سیاسی شود، اما این بار تمام کشورها متفق القول هستند که جنگ باید پایان یابد. در جبهه دیپلماتیک سوریه، به ایرانی ها و روس ها گفته ایم که داعش بزرگ ترین خطر برای ما و آن ها است.

اوباما گفت: فرستادن نیروی زمینی به سوریه برای مقابله با داعش یک اشتباه است. نیروی زمینی آمریکا می تواند به طور موقت به موصل، رقه و رمادی برود و داعش را از بین ببرد اما این تکرار اقداماتی است که در گذشته انجام دادیم.

ارئیس جمهور آمریکا افزود: گر داعش به اندازه کافی نیرو داشته باشد که مرگ برای آن ها اهمیت ندارد، می توانند افراد زیادی را به کشتن دهند.

اوبام تاکید کردا: ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه نتیجه عکس خواهد داد.

اوباما با اشاره به اینکه قیاس حملات پاریس با دیدگاه های اسلامی نادرست است گفت: بسیاری از سازمان های تروریستی ادعا می کنند که نماینده اسلام واقعی هستند.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *