رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دوستی اینترنتی با قتل دختر جوان پایان یافت + عکس

14:56 - 05 آبان 1394
کد خبر: ۹۰۴۱۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-مردی اهل امریکا پس از به قتل رساندن دختر مورد علاقه‌اش با مادر او تماس گرفت و چگونگی قتل او راتوصیف کرد.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد:مردی 42 ساله اهل هاستون - تگزاس تحت تعقیب پلیس قرار گرفت هنگامی که در یک تماس تلفنی به مادر قربانی خبر از چگونگی به قتل رساندن دخترش داد.

بر اساس گزارش پلیس آقای «تروی آرون کلای » متهم به قتل دختر مورد علاقه خود خانم « ملیسا موردن » 36 ساله است.

مادر قربانی در گزارش خود به پلیس گفت: کلای  جنایت کار بوسیله تلفن همراه دخترم با من تماس گرفت و گفت که دخترم را کشته است، من که از این خبر شوکه شدم بلافاصله خود را به آپارتمان دخترم رساندم و با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدم و با پلیس تماس گرفتم.

پلیس در ادامه افزود: آن‌ها پس از دریافت تماس از طرف مادر قربانی در بعد از ظهر روز شنبه خود را به محل جنایت رساندند و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که جنایت کار قربانی را به وسیله ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.

قربانی که به مدت 10 سال به عنوان بهیار در مرکز فوریت‌های پزشکی کار می‌کرد با جنایت کار که او نیز یک متخصص IT بوده، دوست دوران بچگی بودند و پس از چند سال دوری از یکدیگر به تازگی از طریق فیس بوک یکدیگر را پیدا کردند و قرار به ازدواج با یکدیگر گذاشتند.

پلیس  تگزاس در حال حاضر در تعقیب این جنایت کار بی رحم بوده و از کسانی که ار او اطلاعاتی دارند در خواست کمک کرد تا با پلیس تماس بگیرند.


برچسب ها: پلیس حوادث قتل غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *