رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشارکت بنیاد برکت در 24 طرح کشاورزی کشور

18:07 - 27 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۵۱۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بمنظور توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، در اجرای 24 طرح کشاورزی مشارکت کرده است.
به گزارش گروه اجتماعی ، این طرح ها در زمینه های مختلف کشاورزی از جمله تولید گیاهان گلخانه ای، گیاهان دارویی، تولید گل و گیاه، تولید نهال زیتون، تولید خوراک دام و تولید کود ارگانیک فعالیت دارند.

مجموع مشارکت و سرمایه گذاری انجام شده در طرح های یاد شده بیش از سه هزار و 111 میلیارد و 940 میلیون ریال است.

این 24 طرح کشاورزی در مناطق محروم استان های گلستان، البرز، مرکزی، کردستان، کرمان، خوزستان، بوشهر، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسیده اند.

بنیاد برکت با مشارکت در این طرح ها برای بیش از 17 هزار نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم شغل پایدار ایجاد کرده که از جنبه های اثرگذار و مفید این مشارکت تلقی می شود.

این بنیاد اجتماعی و اقتصادی درصدد است با استفاده از روش های جدید و بدون بوروکراسی پیچیده، به توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور بپردازد.

بنیاد برکت تاکنون با مشارکت در 215 طرح مختلف اقتصادی و صنعتی، بطور مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از 138 هزار نفر فرصت شغلی پایدار ایجاد کرده و برای رسیدن به این هدف به میزان 32 هزار و 590 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

این بنیاد که در سال 86 زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شد، کارآفرینی در مناطق محروم را یکی از سیاست های راهبردی خود قرار داده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *