گرشاسبی: دخالت ایجنت‌ها در انتقال حردانی بی‌تاثیر نبود/ کادر فنی مخالف جذب مظاهری بود

11:25 - 16 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۲۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر عامل باشگاه فواد خوزستان گفت: حردانی برای حضور در تیم شرط گذاشت که این بود اگر پنجره باز شود باشگاه باید به او اجازه دهد تا از تیم جدا شود.

- حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* همانطور که همه می‌دانند ما در شرایط فعلی به عنوان نماینده ایران باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و وظیفه ما اینست که ترکیب تیم را بهتر کنیم. طی هماهنگی که با کادر فنی داشتیم آن‌ها لیست خود را ارائه کردند و ما هم طبق آن برای جذب بازیکن اقدام کردیم.

* ما اردوی آمادگی در تهران داشتیم و همه بازیکنان آماده هستند و هیچ مشکلی نداریم. امروز بعد از ظهر اعضای تیم به سیرجان می‌روند و امیدوارم که نتیجه خوبی رقم بخورد.

* حردانی در فصل جاری در قرارداد خود بند اضافه کرده بود که او با پرداخت مبلغی می‌تواند به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کند. در فصل جاری حردانی با استقلال به توافق رسیده بود و کار به امضاء کشیده بود ولی او را متقاعد کردیم که یک فصل دیگر تمدید کند. او برای حضور در تیم شرط گذاشت که این بود اگر پنجره باز شود باشگاه باید به او اجازه دهد تا از تیم جدا شود.

* از زمانی که پنجره نقل و انتقالات ما باز شده زمزمه رفتن او شنیده می‌شد و این بازیکن به سرمربی تیم هم اعلام کرد که خواستار جدایی است و طی صحبتی که با نکونام داشتیم قرار بر این شد که او را معاوضه کنیم.

* یک بازیکن وقتی که از جایی کنده شود دیگر نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. البته دخالت ایجنت‌ها هم بی‌تأثیر نبود. حردانی از من درخواست می‌کرد که می‌خواهم بروم و پس از آن شرایط را اعلام کردیم و باشگاه استقلال با درخواست ما موافقت کرد و دو بازیکن را گرفتیم.

* پس از چند جلسه و هماهنگی با باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن رشید مظاهری به توافق نهایی رسیدیم و باشگاه استقلال اعلام کرد که هر زمانی توافق نهایی را با مظاهری انجام دادید اعلام کنید تا مجوز خروجش را صادر کنیم اما چند روز بعد کادر فنی با حضور دروازه‌بان استقلال مخالفت کرد و باعث شد قرارداد او محقق نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *