رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محرومیت‌زدایی یکی از اهداف مهم استانداری آذربایجان غربی است

8:05 - 16 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۸۳۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به محرومیت زدایی به‌عنوان یکی از اهداف مهم استانداری آذربایجان غربی گفت: در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوباتی برای تامین آب شرب روستاییان تنظیم شده است، آب فاضلاب استان نیز اقدامات لازم برای تحقق این مهم را در دستورکار قرار داده است.
آیدین رحمانی رضاییه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولویت‌های اقدامات عمرانی در استان آذربایجان شرقی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی تعریف شده در سطح استان، احداث مدارس جدید است چراکه در شاخص فضاهای آموزشی رتبه پایین‌تری نسبت به دیگر استان‌های کشور داریم. 
 
وی با اشاره به سفرهای شهرستانی استاندار و معاونان او برای سرکشی به امور مختلف اجرایی و دیدار با مردم گفت: پس از انجام این سفرها، شورای برنامه ریزی و توسعه استان هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود تا با استفاده از اطلاعات حاصل از  بازدیدهای میدانی و گزارشات، برنامه ریزی و تصمیمات دقیق و مدونی برای رسیدگی به مشکلات مردم گرفته شود. 
 
رحمانی رضاییه با اشاره به محرومیت زدایی به‌عنوان یکی از اهداف مهم استانداری آذربایجان غربی گفت: برای رفع محرومیت و پخش متوازن امکانات، سرعت بخشی به تکمیل پروژه‌های گاز و آب در اولویت قرار گرفته است. 
 
معاون استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اقدامات در دست انجام برای تامین آب شرب روستاییان گفت: در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوباتی برای تامین آب شرب روستاییان تنظیم شده است، آب فاضلاب استان نیز اقدامات لازم برای تحقق این مهم را در دستورکار قرار داده است.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *