بیانیه رسانه امنیتی عراق پیرامون حمله راکتی به فرودگاه بغداد

16:32 - 08 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۵۸۵
بخش رسانه امنیتی عراق در بیانیه‌ای ضمن تایید حمله راکتی به فرودگاه بغداد اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی این کشور به سرنخ‌هایی از عاملان این حمله دست یافته‌اند.

–بخش رسانه امنیتی عراق وابسته به وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای درخصوص حمله راکتی صبح امروز به فرودگاه بین‌المللی بغداد اعلام کرد: باند‌های تروریستی صبح امروز فرودگاه بغداد را با شلیک شش راکت کاتیوشا مورد هدف قرار دادند. راکت‌های شلیک شده به پارکینگ هواپیما‌های خطوط هوایی عراق برخورد کرد و منجر به وارد شدن آسیب به دو هواپیما شدند.

رسانه امنیتی عراق همچنین در ادامه تاکید کرد: این اقدام تروریستی به منظور تضعیف تلاش‌های دولت برای احیای نقش منطقه‌ای عراق و همچنین تضعیف تلاش‌های خطوط هوایی عراق برای پیشی گرفتن از کشور‌های دیگر در زمینه حمل و نقل و ترافیک هوایی و افزایش چالش‌های آن صورت گرفته است.

این بیانیه همچنین افزوده است: به محض اطلاع از این اقدام تروریستی، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی عراق تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق به کشف سه راکت شلیک نشده در داخل یک سکوی پرتاب راکت در منطقه "ابو غریب" شدند. همچنین سرنخ‌های مهمی از جنایتکاران برای دستگیری و محاکمه‌شان به دست آمده است.


برچسب ها: بغداد حمله راکتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *