برمک: رویکرد فوتبال ما رو به عقب است/ فجر هم مانند پدیده برای نباختن مقابل پرسپولیس می‌آید

0:45 - 23 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۸۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ادعای حرفه‌ای گری داریم، اما آماتور هستیم و رویکرد فوتبال ما رو به عقب بوده است.

کوروش برمک در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: با وجود تغییراتی که در ترکیب داشتیم و سیدجلال حسینی و علی شجاعی جای خود را به فرشاد فرجی و سعید آقایی داده بودند، ترکیب خوبی در این مسابقه راهی میدان شد و ۹۰ دقیقه روند مناسبی داشتیم. پدیده یک سوم میانی و یک سوم هجومی خود را در اختیار پرسپولیس قرار داده بود و با جان و دل و سیستم ۵-۵ دفاع می‌کرد.

وی ادامه داد: در این مواقع باید به بازی مستقیم و استفاده از توپ‌های سوم و ضربات ایستگاهی روی آورد. ابتدا در یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم، پدیده از دفاع خارج شد و باز هم در یک ضربه ایستگاهی شاهد گل بودیم. تغییرات یحیی در این دیدار جواب ندادند و ۲ امتیاز مهم از دست رفت، پدیده در این بازی شخصیت خوبی داشت. آن‌ها عرض و عمق را بسته بودند و مجبور بودیم به ارسال از کناره ها، بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی روی بیاوریم. آن‌ها به بازیکنان پرسپولیس موقعیت شوت زنی ندادند و هر دو گل روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید که نشان دهنده مشکلات زیاد در بحث یارگیری در فوتبال ماست.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این حذف شدن جای تاسف دارد، همواره ادعای حرفه‌ای‌گری داریم، اما آماتور هستیم و رویکرد فوتبال ما رو به عقب بوده است. هم در بدنه باشگاه‌ها و هم در بدنه فوتبال‌مان مشکلات اساسی و ساختاری زیادی داریم. در این سال‌ها به اخطار‌های AFC بی‌توجه بوده ایم و نتوانستیم مجوز حرفه‌ای بگیریم و آن‌ها با کسی در این زمینه تعارف ندارند.

برمک در خصوص تقابل پرسپولیس و فجر سپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: فجرسپاسی شرایط خوبی ندارد، اما مانند پدیده می‌آید تا مقابل پرسپولیس حداقل نبازد. مهاجمان پرسپولیس باید قدر موقعیت‌های خود را بیشتر بدانند. در دفاع و روی ضربات ایستگاهی متزلزل نشان داده‌ایم و گل‌محمدی باید فکری به حال این مسئله نماید و در بحث یارگیری و شرح وظایف دفاعی باید سختگیرانه عمل کرد. احتمالاً فجر هم روی ضربات ایستگاهی و ضربه زدن به پرسپولیس از این ناحیه تمرکز کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *