انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال لغو می‌شود؟

6:45 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
گفته می‌شود مسئولان در نظر دارند انتخابات ریاست فدراسیون‌هایی از جمله فدراسیون بسکتبال را پس از انتخابات کمیته ملی المپیک و احتمالا بعد از عید نوروز برگزار کنند.
- طبق اعلام قبلی قرار است در فاصله یازدهم تا ۲۲ دی ماه مجامع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون ورزشی برگزار شود تا تکلیف ریاست این فدراسیون‌ها پیش از پایان سال ۱۴۰۰ و قبل از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص شود.

یکی از فدراسیون‌هایی که به احتمال زیاد انتخاباتش با حاشیه‌های زیادی همراه خواهد شد، فدراسیون بسکتبال است که طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان قرار است ۱۹ دی ماه برگزار شود تا در نهایت شاهد حضور رییس جدید باشیم یا همچنان رامین طباطبایی برای ۴ سال دیگر سکان بسکتبال کشور را برعهده خواهد گرفت.

باوجود اعلام زمان قبلی انتخابات فدراسیون‌های مختلف، در روز‌های اخیر شائبه‌های زیادی در مورد به تعویق افتادن انتخابات برخی فدراسیون‌ها به گوش می‌رسد، چرا که اهالی و کارشناسان ورزشی معتقدند باتوجه به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در روز ۱۷ اسفند ماه، مسئولان در نظر دارند انتخابات ریاست فدراسیون‌هایی از جمله فدراسیون بسکتبال را پس از انتخابات کمیته ملی المپیک و احتمالا بعد از عید نوروز برگزار کنند.

این شایعات زمانی قوت گرفت که انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان به تعویق افتاد و قرار شد در زمان دیگری برگزار شود. همین لغو انتخابات فدراسیون نابینایان باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درخصوص تعویق انتخابات دیگر فدراسیون‌ها قوت گیرد.

اکنون از وزارت ورزش و جوانان انتظار می‌رود باتوجه به تاکید اساسنامه جدید فدراسیون‌ها مبنی بر کوتاه بودن دوره سرپرستی، مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها سر موقع و طبق اعلام قبلی برگزار شود تا مبادا فدراسیون‌های مختلف به خاطر کمی تاخیر و یا سهل‌انگاری بعد‌ها دچار مشکلاتی از جمله محرومیت و تعلیق شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *