گرشاسبی: فدراسیون در عدم صدور مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها مقصر نیست/ مدیرعامل پرسپولیس؟ از وزارت ورزش بپرسید

18:22 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۴۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: اینکه مدیرعامل پرسپولیس مشخص نمی‌شود را از وزارت ورزش سوال کنید تا آن‌ها پاسخ بدهند.

- حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد خوزستان پیش از دیدار مقابل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*آخرین مهلتی که بوده اسناد و مدارک ارسال شده و امیدوارم این قضیه حل شود و طرفداران استقلال و پرسپولیس از نگرانی خارج شوند.

*همه چیز به مدارکی که ارسال کردند بستگی دارد. اگر همه ایرادات را بر طرف کرده باشند حل می‌شود، ولی اگر موردی باشند قطعا موارد را نمی‌پذیرند.

*فدراسیون در این قضیه تقصیری ندارد. ما در فولاد با پنجره بسته مواجه بودیم، ولی ما تیمی را گذاشتیم که روزانه همه چیز را رصد می‌کردند. ما به موقع مدارک را ارسال کردیم و خوشبختانه مجوز را گرفتیم. بدهی‌ها همیشه زنگ خطر است و باید مراقب این موضوعات باشیم.

*یک بازی جوانمردانه انجام دهیم. شعار ما این است که بازی جوانمردانه انجام بدهیم و به بازیکنان همیشه گفته‌ایم اگر اصول اخلاقی رعایت شود بازی خوب و نتیجه هم در کنار آن همراه خواهد شد.

*الان مدیرعامل فولاد هستم و اگر وارد این بحث‌ها نشوم بهتر است. اینکه مدیرعامل پرسپولیس مشخص نمی‌شود را از وزارت ورزش سوال کنید تا آن‌ها پاسخ بدهند.

*در کل تصمیم به ۳ بر صفر اعلام کردن بازی‌های گل‌گهر غلط بود. این حرف من از نظر حقوقی است. اصلا ربطی ندارد که کسی به مسائل باشگاه‌ها ورود کند که بازیکن خارجی بگیرند یا نگیرند. پس چرا دوباره حضور بازیکنان خارجی آزاد شد؟ مشخص شد تصمیم قبلی غلط بود، ولی امیدوارم در ادامه تصمیمات درستی اتخاذ شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *