رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون استاندار تهران: تخطی از قانون برای ما مسئولان مجاز نیست

15:59 - 23 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۷۷۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار تهران با بیان اینکه ما مامورانی برای حل مشکلات مردم هستیم که تخطی از قانون برای ما مجاز نیست، گفت: در برخی شهر‌های حاشیه تهران شورای شهر وجود ندارد و حل مشکلات باید با همکاری همه مردم و مسئولین انجام شود.

- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عابد ملکی در آیین معارفه شهردار پردیس اظهار داشت: شهرداری نوک پیکان خدمت رسانی به مردم است و تلاش شهردار در این زمینه بسیار مشهود است.

وی پاسخگویی به مردم را توفیقی برای مسئولین دانست و ادامه داد: می‌بایست کسب رزق حلال را سرلوحه امور خویش قرار داده و مراقب باشیم دست‌درازی به اموال بیت‌المال صورت نگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: یکی از موضوعات شهر‌های جدید هویت و پیوستگی فرهنگی است چراکه بدون این اقدامات، شهری آباد نمی‌شود و این با همکاری مردم آن شهر محقق می‌شود.

ملکی سپس گفت: در برخی شهر‌های حاشیه تهران شورای شهر وجود ندارد و حل مشکلات باید با همکاری همه مردم و مسئولین انجام شود.

وی با اشاره به نبود آرامستان و لزوم ایجاد آن خاطرنشان کرد: ما مامورانی برای حل مشکلات مردم هستیم، تخطی از قانون برای ما مجاز نیست، اما می‌توانیم با نامه نگاری و درخواست از مقام‌های مربوطه زمینه رفع مشکلات و تغییر قوانین و دستورالعمل‌ها را فراهم آوریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: رضا کارخانه از مدیران با تجربه استان تهران است که هفت سال شهردار ورامین، هفت سال شهردار پیشوا و شش سال فعالیت در معاونت عمرانی فرمانداری ورامین را در کارنامه خود دارد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *