رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم کوکائین توسط پلیس دبی

18:31 - 18 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۹۱۲
فرماندهی کل پلیس دبی در بیانیه‌ای از کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم کوکائین خبر داد.

– طبق گزارش خبرگزاری رسمی امارات وام، عبدالله خلیفه المری با اعلام خبر کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم کوکائین به ارزش ۱۳۶ میلیون دلار، اظهار کرد: یک محموله حاوی ۵۰۰ کیلو کوکائین که بیش از ۵۰۰ میلیون درهم (۱۳۶ میلیون دلار آمریکا) ارزش دارد و به صورت قاچاق وارد کشور دبی در امارات متحده عربی شده بود.

فرماندهی کل پلیس دبی در بیانیه خود اعلام کرد که؛ این محموله توسط سرویس‌های امنیتی در عملیاتی با عنوان «عقرب» شناسایی و کشف شد و پلیس دبی توانسته است عوامل مرتبط با این عملیات را دستگیر کند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تشدید اقدامات امنیتی در مبارزه با انواع مختلف جنایات بین المللی، گفت: مشت آهنین پلیس دبی در انتظار هر فردی است که قوانین دولت را زیر پا گذارد.

فرمانده کل پلیس دبی افزود: عملیات عقرب از اقدامات سختگیرانه پلیس دبی است تا رویکرد دولت در همکاری سازنده با سازمان‌های امنیتی در جهان، برای مبارزه با جنایات سازمان یافته را نشان دهد.

وی ادامه داد: این یک جنایت فرامرزی است و فرماندهی کل پلیس دبی برای حفظ دستاورد‌های امارات متحده عربی و حفظ امنیت و جامعه تلاش خواهد کرد.

خالد بن مویزه، مدیر اداره کل مبارزه با مواد مخدر امارات نیز در تشریح این عملیات اظهار کرد: روند دستگیری متهم با نظارت حرفه‌ای شبانه روزی بر اقدامات متهم آغاز شده است.

وی ادامه داد: پس از دریافت اطلاعات مبنی بر وارد کردن مقدار زیادی کوکائین از طریق بندر دریایی توسط یکی از اعضای یک باند تبهکار بین المللی که ملیتی از کشور‌های خاورمیانه دارد، یک تیم تخصصی تشکیل شد و تا زمان ارسال محموله مواد مخدر به متهم، او را تحت نظر گرفتند.

مدیر اداره کل مبارزه با مواد مخدر امارات تاکید کرد: این متهم قرار بود پس از تحویل محموله آن را به یکی از شهر‌های کشور برده و آن را انبار کند که در پی اجرای یک عملیات به موقع دستگیر و راهی زندان شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *