رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت انتصاب معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه

13:57 - 26 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۱۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش انتصاب معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
-  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با صدور پیامی، انتصاب سید «مسعود میرکاظمی» به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْوِلَایَاتُ، مَضَامِیرُ الرِّجَال - سرپرستی امور، میدان آزمایش مردان است» حضرت علی (ع)

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر سیدمسعود میرکاظمی

معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با ابراز مسرت و خرسندی، انتصاب شایسته جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جمهوری اسلامی ایران» که مبین مراتب شایستگی، تعهد، تخصص، مدیریت جهادی و کارنامه درخشان و انقلابی آن برادر بزرگوار در مسئولیت‌های خطیر و گوناگون می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رجاء واثق داریم که دولت انقلابی آینده، مسیر اعتلای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب فراهم می‌سازد و بدون تردید تصدی حضرت‌عالی در این مسئولیت خطیر با توجه به تجارب ارزنده شما موجب توسعه کشور و کارآمدی هرچه بیشتر دولت سیزدهم خواهد شد.

امید است با توجه به اشراف و آشنایی جامع و کامل جنابعالی به جایگاه راهبردی نیرو‌های مسلح به ویژه جایگاه و نقش موثر ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان مقتدر کشور، در دوره مسئولیت حضرتعالی، شاهد عنایات شایسته به این بخش خدوم، نجیب و عزت آفرین برای نظام باشیم.

از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در این سنگر خطیر و در راه خدمتگزاری به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *