رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل زن آرایشگر برای سرقت اشیای گران‌قیمت+ تصویر

10:20 - 09 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۷۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک زن 32 ساله اهل نیویورک در پی حمله وحشیانه یک سارق جان خود را از دست داد.
قتل زن آرایشگر برای سرقت اشیای گران‌قیمت+ تصویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: خانم "جکولین پورکا" اهل "نیویورک" در بعد از ظهر روز جمعه در محل کار خود که یک سالن زیبایی بود مورد حمله وحشیانه یک سارق قرار گرفت و پس از زخمی شدن توسط چاقو و براثر خونریزی شدید 2 روز بعد در بیمارستان جان باخت. 

براساس گزارش پلیس، قربانی در زمان جنایت حدود ساعت سه بعد از ظهر به تنهایی در حال کار کردن در سالن " ریسایکلد " واقع در "کلونی-آلبانی" بود که یک شخص ناشناس به منظور سرقت از سالن وارد شد و پس از مواجعه شدن با خانم "پورکا" با چاقویی که داشت به او حمله ور شد و در 2 مورد او را زخمی کرد پس از سرقت بوردن  پول و اشیاء گران قیمت از محل گریخت.

"پورکا" که به سختی توانست خود را به بیرون از سالن برساند در وسط خیابان بیهوش شد و یک موتورسوار که تصور کرد قربانی با یک خودرو تصادف کرده است برای کمک به او ایستاد و با پلیس تماس گرفت. 

قربانی به علت جراحت شدید به کما رفت و 2 روز بعد جان خود را از دست داد و به همین دلیل پلیس در این مورد نتوانست هیچ نشانه‌ای از سارق دریابد و در گزارش خود گفت که امیدوار است از طریق پول‌هایی که احتمالا بعد از حمله سرقت شده‌اند و به خون آغشته شده بتوانند ردی از سارق و جنایت کار پیدا کنند و از کسانی که در این مورد اطلاعی دارند درخواست کمک کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *