رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس‌جمهور با ادبیات حقوقی دلیل عدم ضرورت بررسی برجام در مجلس را توضیح دهد

5:05 - 09 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۶۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با بیان اینکه دولت نگران مجلس نباشد و اقدامی درجهت افزایش هزینه‌های نظام انجام ندهند، گفت: رئیس‌جمهور بر اساس ادبیات غنی حقوقی دلیل عدم ضرورت بررسی برجام در مجلس را توضیح دهد.
رئیس‌جمهور با ادبیات حقوقی دلیل عدم ضرورت بررسی برجام در مجلس را توضیح دهدمنصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی میزان در مورد اظهارنظر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ارائه برجام به پارلمان و منوط کردن اجرای مفاد آن به نظر مجلس، الزاماتی را برای دولت ایجاد کرده و از لحاظ حقوقی یک فشار بی مورد را به دولت وارد می‌کند، افزود: من از رئیس‌جمهور  کشورمان توقع دارم که بر اساس ادبیات غنی حقوقی دلیل عدم ضرورت بررسی برجام در مجلس را توضیح دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چطور ممکن است دولت در مورد مساله مهمی همچون هسته‌ای صحبت کرده و موارد الزام‌آوری را متعهد شود که در مجلس مورد بررسی قرار نگیرد؟! وقتی که دولت زیربار تعهدات می‌رود آیا نباید مجلس متن برجام را بررسی کند؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به هیات دولت افزود: از دوستان خود در دولت خواهش می‌کنم نگران مجلس نباشند چراکه نمایندگان مجلس، وکلای ملت هستند که بر پایه منافع ملی حکیمانه حرف زده، تصمیم‌گیری کرده و قانون تصویب می‌کنند بنابراین دولت باید اجرای قانون که برای همگان ضروری است را رعایت کند و اقدامی انجام ندهد که هزینه‌های نظام را افزایش دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *