رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جاسازی جسد دختر مهربان در صندوق عقب خودرو/ پلیس از ترس جنایتکاران یک خیابان را مسدود کرد+ تصاویر

10:39 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۲۰۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- جسد یک زن جوان در صندوق عقب خودرویی در منچستر انگلستان که توسط پلیس تحت تعقیب بود، پیدا شد و سرنشین‌های خودرو که دو مرد 48 و 70 ساله بودند به اتهام قتل بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: جسد یک زن در صندق خودرویی که توسط پلیس تحت تعقیب بود پیدا شد و سرنشین های خودرو که 2 مرد 48 و 70 ساله بودند به اتهام قتل بازداشت شدند.

براساس گزارش پلیس "منچستر"، ماموران پس از دریافت تماس در ساعت 7 عصر 13 آگوست از طرف شخصی ناشناس که از وجود یک جسد در خودرویی گزارش داده بود، شروع به جستجوی خودروی مورد نظر کردند که پس از 20 ساعت تلاش، این خودرو را در ساعت 3:50 بعد از ظهر  روز بعد در خیابان "کلای بنک" در حالی که پارک بود یافتند و پس از بررسی خودرو، با جسد یک زن داخل صندوق روبرو شدند.

/////////////آماده نیست

پلیس در ادامه افزود: جنایت‌کاران این خودرو را در لابه‌لای بوته‌ها پنهان کرده و سپس از محل گریختند، یکی از این مظنونین از طریق کافی‌شاپ نزدیک محل پیدا شدن خودرو قصد فرار داشت که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

این دو جنایت کار در حال حاضر تحت بازداشت پلیس به سر می‌برند و پرونده قتل از لحظه پیداشدن جسد توسط بازپرسان حرفه‌ای در جریان قرار گرفت و خیابان "کلای بنک" واقع در "هی وود" تا اطلاع ثانوی توسط پلیس بسته شد.

/////////////آماده نیست

جسد این قربانی چند روز بعد توسط خانواده‌اش شناسایی شد و مشخصات او به نام "کاتلین پارکر" 24 ساله شناسایی شد. خانواده وی دخترشان را به عنوان یک انسان خوب با قلبی رئوف توصیف و بیان کردند که از مرگ او شوکه شدند و از پلیس خواستار پیدا کردن هر چه سریعتر قاتل بی‌رحم فرزندشان شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *