رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل هولناک همسر و برادر زن با شلیک گلوله/ جنایتکار در محاصره پلیس، خودکشی کرد + عکس

11:48 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۴۳۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان:یک مرد 49 ساله اهل امریکا پس از به قتل رساندن همسر و برادرش خود را کشت.
قتل هولناک برادر و همسر با شلیک گلوله/ جنایتکار وقتی در محاصره پلیس قرار گرفت، خودکشی کرد + عکسبه گزارش خبرنگار اجتماعی ، «جان رنو» اهل «استرلینگ نیوجرسی» همسر خود «هدی اریکسون» و برادر او «فردریک اریکسون» 55 ساله را در یک تیراندازی به وسیله هفت تیر مورد اصابت قرارداد .

براساس گزارش پلیس این جنایت که در بعد از ظهر روز یک شنبه در خانه ای واقع در خیابان «منت هورب» رخ داد، 2 قربانی برجای گذاشت. «رنو» در ساعت یک بعد از ظهر با شروع تیراندازی به سمت همسرش این جنایت را رقم زد، جنایتی تا پایان یافتن ماجرا 6 ساعت به طول انجامید.

وقتی پلیس با اطلاع همسایه ها به محل جنایت رسید در حالی که مجهز به تیم حرفه ای و آتشنشانی بود، موفق به جلوگیری از اجرای هدف شوم «رنو» نشد .

پلیس در ادامه افزود : با وجود درخواست مستمر از وی برای متوقف کردن تیراندازی و رها کردن قربانیان، «رنو» با هفت تیر خود به ماموران پلیس که در جلوی در خانه ایستاده بودند، شلیک کردف البته در جریان این تیر اندازی هیچ کدام از نیروهای پلیس زخمی نشدند .

بعد از چند ساعت سکوت دوباره صدای شلیک گلوله در ساعت هفت عصر شنیده شد که این بار پلیس مبادرت به ورود به خانه کرد و با جسد«رنو» که پس از کشتن همسرش مبادرت به خودکشی کرد مواجه شدند.

2 هفته قبل از این جنایت «اریکسون» یک عکس از خودش و «رنو» که با یکدیگر خوشحال بودند، روی صفحه اجتماعی خود گذاشت و بیان کرد که پس از 20 سال زندگی با وی، داشتن یک پسر خوشبخت است و هیچ آرزوی دیگری ندارد ، غافل از اینکه زندگی او به زودی به طور ناباورانه ای پایان خواهد یافت .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *