رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس کالیفرنیا به دنبال آدم‌کش بی خانمان + تصاویر

3:55 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۲۷۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک بی خانمان جنایتکار از سوی پلیس «کالیفرنیا» تعقیب قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: «بنجامین ییتر اشلی» 37 ساله که یک جنایت کار فراری با سابقه ی طولانی است و گفته می شود که یک دندانپزشک باز نشسته را به قتل رسانده است.

پلیس کالیفرنیا به دنبال آدم‌کش بی خانمان! + تصاویر

همچنین ویب متهم به گروگان گیری مردم و زخمی کردن یک مأمور پلیس است.

براساس گزارش پلیس «کالیفرنیا» حدود 2 هفته است که به طور گسترده 2 تیم حرفه ایی به دنبال این جنایتکار مسلح در حوالی کوهستانی و صعب العبور «بکرس فیلد» هستند .

پلیس کالیفرنیا به دنبال آدم‌کش بی خانمان! + تصاویر

این مرد جنایتکار که به خانه های کانکسی حمله می کند و با تهدید اسلحه مبادرت به دزدی می کند به احتمال زیاد با خود غذا و آب کافی به همراه دارد و در مکان هایی مانند؛ غار، معدن های رها شده و خانه های نیمه کاره ساکن است و به صورت سیار در منطقه های  جنوبی «کالیفرنیا» و «مرسد»و «یوسمیت کالیفرنیا» به رفتار های بزهکارانه خود ادامه می دهد .

پلیس در ادامه افزود: شروع تعقیب این جانی از آنجایی شروع شد که در روز سه شنبه 28  جولای پس از وارد شدن به کانکس و تهدید سه مرد 20 و 19 ساله آنها را از خانه شان بیرون کرد و ادعا کرد که این خانه مال اوست و روز بعد در همان نزدیکی جسد یک  مرد بازنشسته 64 ساله که در خانه کانکسی اش پیدا شد .

پلیس کالیفرنیا به دنبال آدم‌کش بی خانمان! + تصاویر

بعد از آن با شلیک به طرف مأموران پلیس باعث زخمی شدن یکی از آنها در ناحیه 2 دست و وارد شدن جراحت سطحی به مأمور دیگر شد .

پلیس همچنین به مردم منطقه که در کانکس زندگی می کنند هشدار داد تا در خانه های خود را قفل کنند و هیچ غریبه ای را به داخل راه ندهند. ماموران پلیس امیدوار هستند که قبل از اینکه قربانی دیگر برجا بماند این فرد را دستگیر کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *