رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انقلاب اسلامی سیره اهل بیت(ع) را در جهان احیا کرد

3:50 - 21 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۳۲۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) ارزش‌های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) را در ایران و در همه جهان احیا کرد.
اتونشر/ انقلاب اسلامی سیره اهل بیت(ع) را در جهان احیا کردبه گزارش، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جمع عزاداران امام صادق(ع) در مصلی بیت المقدس اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در اعتقادات دینی و باورهای ارزشمندی دارد که خیر دنیا و آخرت را برای هر انسانی به ارمغان می آورد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) مکتب خود را بر اساس موازین دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) سازماندهی کرد و مردم نیز از آرمان ها و اهداف ایشان استقبال کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه اراک اظهار کرد: اعتقاد راسخ امام راحل و مقام معظم رهبری به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باعث شد تا انقلاب اسلامی در جهان تحولی شگرفت ایجاد کرده و بیداری اسلامی را در منطقه شکل دهد.

وی درخصوص سیره امام صادق(ع) نیز گفت: امام صادق(ع) توانستند با وجود شرایط حاکم، مکتب فکری اهل بیت(ع) را تبیین کنند و امروز هم علما و بزرگان ما باید با الگوگیری از شخصیت و سیره امام صادق(ع)، جامعه اسلامی را با مکتب اهل بیت(ع) آشناتر سازند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و بکارگیری سیره و روش آنها در زندگی فردی و اجتماعی، پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی را محقق می سازد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *