رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سناریوی عجیب قاتل پس از کشتن دختر و پدر/ جنایت‌های مادر بی‌رحم فاش شد

22:40 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۵۲۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک زن 25 ساله اهل «فلوریدا » پدر و دختر خود را به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،آسوشیتدپرس منتشر کرد: «چیان جسی» در یک حمله وحشیانه دختر 6 ساله خود را توسط چاقو به قتل رساند و پدر 50 ساله خود را با شلیک گلوله از پای در آورد. سپس جسد این دو را در یک آلونک درهمسایگی خانه اش پنهان کرد و یک هفته بعد گزارش مبنی بر گم شدن آنها به پلیس داد .

رییسی

براساس گزارش پلیس خانم«چیان» در روز شنبه به پلیس گزارش گم شدن پدرش «وپ کلی» و دخترش «مردیس» را داد و ادعا کرد که پدرش دخترش را با خود به جورجیا برده است تا با او در آنجا زندگی کند .

رییسی

در تحقیقات گسترده تر پلیس و جستجو برای پیدا کردن قربانیان، بقایای جسد این 2 نفر در یک جعبه پلاستیکی در یک آلونک واقع در همسایگی خانه «چیان» که حدود 200 خانه از آن فاصله داشت پیدا شد .

پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که آنها ابتدا با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و سپس با شلیک گلوله به قتل رسیدند .

رییسی

به گفته پلیس، جنایت کار برای کامل بودن داستانی که ساخته بود پیامکی به تلفن همراه پدرش فرستاد با متنی که گویای این بود که دخترم را برگردان.

نامزد «چیا» همچنین در گزارش خود به پلیس گفت: نامزدش از وی پرسیده است که چند روز طول می کشد که یک جسد متلاشی شود و آیا می شود در پلاستیک نگه داشت.

در گزارش پلیس آمده است، این جنایت کار از روز جنایت تا 18 جولای که یک هفته طول کشید منتظر ماند سپس گزارش گم شدن آنها را به پلیس داد.

گفتنی است پلیس همچنان به دنبال یافتن انگیزه این جنایت وحشتناک و دریافت جزئیات بیشتر هستند و «چیان« تا روز دوشنبه برای محاکمه شدن در دادگاه تحت بازداشت پلیس خواهد بود .


برچسب ها: پلیس حوادث قتل غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *