رافت: جام قهرمانی را به شهیدان راه سلامت تقدیم کنند

8:45 - 15 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۹۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است جام قهرمانی را به شهیدان راه سلامت تقدیم کنند؛ چون در این چند ماه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا زحمت کشیده‌اند.

پایان رافت در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط پرسپولیس و عدم تشکیل هیئت مدیره کامل در این باشگاه اظهار داشت: من بار‌ها گفتم که فوتبال ما آماتور اداره می‌شود، دقیقا همان‌طور که ۴۰ سال پیش باشگاه‌داری می‌کردیم الان هم به همان صورت باشگاه‌ها را اداره می‌کنیم.

وی افزود: هر سال چند مدیرعامل عوض می‌شود و بدهی پشت بدهی برای باشگاه می‌گذارند. نفر بعدی می‌آید با کلی مشکلات و بدهی‌ها که کاری از دستش ساخته نیست. تا زمانی که فوتبال ما دولتی اداره شود، وضعیت همین است. فوتبال باید به بخش خصوصی واگذار شود؛ مخصوصا دو تیم استقلال و پرسپولیس که هر روز وضعیت‌شان بدتر می‌شود. تا زمانی که باشگاهی حق‌پخش تلویزیونی، فروش بلیت و تبلیغات دور زمین را در اختیار نداشته باشد، منبع درآمدی ندارد و وضعیت همین‌طور باقی می‌ماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رای کمیته استیناف هم افزود: رای کمیته انضباطی هم همین رای استیناف بود و نیازی به بازنگری در پرونده نداشت چون برای همه مشخص بود که این تیم سپاهان بود که برای بازی به زمین نیامد. حتی بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شدند و بدن خود را گرم کردند اما این سپاهانی‌ها بودند که اراده بازی نداشتند. علتش هم از نظر من، عدم حضور تماشاگران بود. بالاخره این بازی ۶ امتیازی تلقی می‌شد و آنها نمی‌خواستند بدون تماشاگران به زمین بیایند.

رافت در خصوص ادامه بازی‌ها تصریح کرد: ادامه پیدا کردن بازی‌ها واقعا مشکل است زیرا تیم‌ها سه ماه است که تمرین نداشته‌اند و حداقل یک ماه زمان لازم دارند تا در تمرینات گروهی شرکت کنند. از سوی دیگر نُه بازی باقیمانده که در خوشبینانه‌ترین حالت ۵۰ روز زمان می‌برد و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است. در این شرایط وضعیتی برای ادامه بازی‌ها به نظر من وجود ندارد. نظر شخصی من این است که لیگ را ادامه ندهند و جام قهرمانی را به شهیدان راه سلامت تقدیم کنند. در این چند ماه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا زحمت کشیده‌اند و جان خود را داده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *