رافت: اختلاف امتیاز پرسپولیس با مدعیان به منزله قهرمانی قطعی نیست

9:45 - 04 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۲۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاید اختلاف ۱۰ امتیازی پرسپولیس با سایر مدعیان برای کسب قهرمانی مناسب باشد، اما باز هم نمی‌توان از آن به منزله قطعی شدن قهرمانی یاد کرد.

پایان رافت در گفت‌وگو با ، در خصوص تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تعطیلی فعالیت‌ اماکن ورزشی تا اواسط اردیبهشت اظهار داشت: به هر حال تصمیمی است که توسط مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته شده و  اتفاقا خیلی خوب است چون نشان می‌دهد که مراقبت از بازیکنان در اولویت اصلی آنها قرار دارد. 

وی افزود: مطمئنم مسئولان هم منتظر این هستند تا شرایط و اوضاع آرام شود تا پس از آن در مورد برگزاری ۹ هفته پایانی لیگ برتر تصمیم‌گیری کنند. فکر می‌کنم این تصمیم رویه مناسبی توسط وزارت بهداشت است که بی‌دلیل با برگزاری مسابقات جان مردم را به خطر نیندازند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اگر لیگ آغاز شود آیا این تیم شانسی برای قهرمانی دارد یا خیر، عنوان کرد: شاید اختلاف ۱۰ امتیازی پرسپولیس با سایر مدعیان برای کسب قهرمانی مناسب باشد اما باز هم نمی‌توان از آن به منزله قطعی شدن قهرمانی یاد کرد. فکر می‌کنم در صورت از سرگیری مسابقات، چند هفته مهیج در انتظار تیم‌های لیگ برتری برای کسب عنوان قهرمانی باشد. 

رافت در مورد تغییر مداوم در هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال که توسط دولت اداره می‌شوند، هر لحظه باید منتظر تغییر و تحول در عرصه مدیریت باشند. تیم‌های باشگاهی ما بر خلاف تیم‌های اروپایی، آماتور هستند و منبعی هم برای درآمدزایی در اختیار ندارند. باید شرایطی پیش‌روی این دو باشگاه فراهم شود تا اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل چند سال بر مستند کار حضور داشته باشند و از این طریق بتوانند اهدافی که مدنظر دارند را پیش ببرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *