رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واعظی: تا یکی دو روز آینده خبرهای خوشی به گوش مردم می رسد

15:13 - 19 تير 1394
کد خبر: ۵۹۱۱۷
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مذاکرات تاکنون افت و خیز و مشکلات فراوانی داشته است، گفت: پیش‌بینی می‌کنم تا یکی دو روز آینده خبرهای خوشی به گوش مردم برسد.
به گزارش ، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز جمعه در حاشیه مراسم ختم مادر همسر مجید تخت روانچی معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه کار بزرگی تا هم اکنون توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای انجام شده، گفت: یکی دو موضوع باقی مانده برای هر دو طرف حساس و کلیدی است.

وی افزود: آنها در لحظات آخر تلاش می‌کنند آنچه به عنوان امتیاز برای منافع خودشان است را کسب کنند.

واعظی با بیان اینکه مذاکرات و افکار عمومی درباره آن دارای افت و خیز و مشکلات فراوانی بود، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنم و امیدوارم با همه این مشکلات تا یکی دو روز آینده ملت ایران خبرهای خوبی را از مذاکرات داشته باشند.

وی تصریح کرد: انشاءالله در این هفته مذاکرات نتیجه پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عملکرد تیم مذاکره کننده ایرانی خاطرنشان کرد: این عملکرد بسیار عالی بوده است ضمن اینکه توصیفات و تعبیرات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تیم مذاکره کننده ایران دارای دیانت، شجاعت، امانتداری و پشتکار فراوان است به خوبی عملکرد آنان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه پشتکار تیم مذاکره کننده ایرانی فوق‌العاده است و آنها کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند،‌ گفت:‌ امتیاز این عملکرد را باید به نام مقاومت ملت بزرگ ایران و همچنین حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده دانست زیرا ایشان مذاکرات را به خوبی رهبری و هدایت کردند، ضمن اینکه ریاست جمهوری هم در این راه زحمات بسیاری کشیده‌اند و باید این امتیاز را در مجموع در موضوعات مختلف دید.

واعظی اظهار داشت: آنچه تاکنون انجام شده کار بسیار بزرگی است که نتیجه آن متعلق به نظام اسلامی و ملت ایران است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: وقتی با کشورهای خارجی در حال مذاکره برای کسب منافع ملی هستیم مسئله جناحی و گروهی نیست بلکه امتیاز آن متعلق به همه ملت ایران است.



محسن121
|
-
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
ان شاء ا...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *