رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین ساعات مذاکرات در وین/ نرمش غرب در موارد اختلافی/خوشبینی چین و سختگیری فرانسه

16:39 - 15 تير 1394
کد خبر: ۵۸۵۳۰
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: در حالیکه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 در هتل کوبورگ وین وارد واپسین ساعات خود می‌شود، آخرین خبرها حاکی از سرعت یافتن پیشرفت‌ها در مورد حل شدن موارد اختلافی و شدت یافتن فعالیت لابی صهیونیستی در مخالفت با نرمش غرب است.
به گزارش خبرنگار میزان از وین، پیشرفت‌های صورت گرفته در مذاکرات در حالی صورت می‌گیرد که وزرای خارجه ایران و 5+1 ماراتن نهایی نشست‌های خود را آغاز کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی است، وزیر خارجه چین در مورد به نتیجه رسیدن مذاکرات ابراز امیدواری کرده است؛ درحالیکه وزیر خارجه فرانسه، در تبعیت از لابی صهیونیست‌ها، همچنان خواهان سختگیری بر ایران در توافق جدید است.

در حاشیه اجلاس وزرای خارجه ایران و 5+1 در وین و درحالیکه خبر می‌رسد غرب، در جریان مذاکرات نرمش بیشتری نشان می‌دهد، لابی صهیونیسم فعالیت خود را برای اثرگذاری بر نتیجه مذاکرات افزایش داده و سناتورهای مخالف آمریکایی، همراه با مقامات رژیم صهیونیستی بشدت از کوتاه آمدن اوباما در قبال ایران انتقاد می‌کنند.

گفته شده است برخلاف اعلام قبلی درمورد اینکه آخرین فرصت مذاکرات روز دوشنبه خواهد بود، ممکن است گفت‌وگوها تا بامداد پنجشنبه نیز ادامه یابد.


ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
تمدید 3 الی شش ماهه انجام میشود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *