رقابت‌های حرفه‌ای سوپرفایت کیوکوشین در ساری برگزار شد/ دو ورزشکار ایرانی به کمربند قهرمانی رسیدند

13:54 - 16 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۶۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دو ورزشکار ایرانی به کمربند قهرمانی مسابقات سوپرفایت حرفه‌ای کیوکوشین دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی ، رقابت‌های سوپرفایت حرفه‌ای کیوکوشین با حضور قهرمانان مطرح و رنکینگ‌دار دو کشور ایران و روسیه، روز ١٢ مهرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران و در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شده و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در پایان این پیکار‌ها که مسئولیت برگزاری آن برعهده سبک کیوکوشین KWF ایران بود، رحیم کمالی در وزن ٧٥- کیلو و محمد اسدی در ٨٠- کیلو با پیروزی برابر حریفان قدرتمند روس، ضمن کسب کمربند قهرمانی سازمان WFKO، جایزه ١٠٠٠ دلاری بازی‌ها را نیز به خود اختصاص دادند.

همچنین محمدصادق قنبری در وزن ۶۵- کیلو و بهزاد خضری در ۷۰- کیلو، در عین شایستگی و با وجود ارائه یک مبارزه نزدیک و پایاپای، برابر نمایندگان عنوان‌دار روسیه تن به شکست دادند و به جایزه ۵۰۰ دلاری مسابقات بسنده کردند.

این رقابت‌ها با حضور و نظارت مسئولان سازمان جهانی WFKO روسیه (برگزارکننده مسابقات حرفه‌ای کیوکوشین در جهان) و همچنین شیهان پینرو ریاست جهانی کیوکوشین KWF انجام گرفت که میزبانی شایسته کشورمان، تعریف و تمجید آنان را به همراه داشت.

در حاشیه رقابت‌ها، پینرو رییس سازمان جهانی کیوکوشین KWF با تمجید از عملکرد فایتر‌های ایرانی حاضر در مسابقات، ایران را یکی از قدرت‌های مطرح در سطح جهان دانست و اظهار امیدواری کرد که با ادامه این تلاش‌ها، قهرمانان توانمند ایرانی بتوانند در رقابت‌های مهم جهانی بدرخشند.

همچنین محمد منصوری‌فرد رییس کیوکوشین KWF ایران اظهار داشت: برپایی این رویداد حاصل تلاش چندساله ما بود و به خوشحالم که از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدیم.

وی در مورد سطح کیفی رقابت‌ها گفت: قهرمانان روس همگی از فایتر‌های صاحب‌نام و رنکینگ‌دار کیوکوشین در دنیا بودند، با این حال ما در دو وزن توانستیم کمربند‌های قهرمانی را در ایران نگه داریم که موفقیتی بزرگ و بی‌سابقه برای کیوکوشین کشورمان محسوب می‌شود.

رییس کیوکوشین KWF ایران تصریح کرد: تمامی مسئولان و ورزشکاران خارجی حاضر درمسابقات، رضایت خود را از میزبانی شایسته ایران اعلام کردند و تمایل و علاقه خود را برای حضور در رقابت‌های آتی ابراز داشتند. انشاالله در سال‌های آتی بتوانیم این روند را ادامه دهیم و زمینه شناساندن و معرفی قهرمانان مستعد کاراته آزاد ایران را در سازمان‌های مهم و معتبر جهانی فراهم سازیم.

منصوری‌فرد در پایان از مساعدت و همکاری مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون کاراته و تمامی کسانی که در برپایی این رویداد مشارکت داشتند تشکر وقدردانی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *