جادوگر بوکس ایران طلسم شده؟/ شه‌بخش هنوز هم الماس تراش نخورده است

8:45 - 28 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۷۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
جادوگر بوکس ایران طلسم شده؟/ شه‌بخش هنوز هم الماس تراش نخورده است
بوکسور تاریخ‌ساز ایران بعد از مدال تاریخی جهان نتوانسته مدال بزرگ دیگری کسب کند.

خبرگزاری میزان - دانیال شه‌بخش، بوکسور اهل سیستان و بلوچستان که به جادوگر بوکس ایران مشهور است، در زمان هدایت علیرضا استکی توانست بهترین روز‌های دوران بوکس خود را در تیم ملی سپری کند.

او پس از کسب سهمیه المپیک توکیو، توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال نقره ارزشمند دست پیدا کند و پس از آن هم در رقابت‌های جهانی صربستان تاریخ‌ساز شد و مدال برنز را برای بوکس ایران به ارمغان آورد.

بوکسور تکنیکی و باکیفیت ایران پس از این مدال مدتی در مرکز توجهات بود، اما رفته رفته از شرایط آرمانی دور شد و در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی به توفیقی نرسید و تا این لحظه هم نتوانسته سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

این موضوعات، اما چیزی از ارزش‌های بوکسور شایسته ایرانی کم نمی‌کند، چون دانیال در تایلند یک شانس بزرگ دیگر برای کسب سهمیه دارد و با توجه به شرایط سنی حتی می‌تواند در یک المپیک دیگر هم حضور داشته باشد.

شه‌بخش ستاره بوکس کشورمان است که پس از جدایی علیرضا استکی از تیم ملی بوکس ایران هنوز نتوانسته با خودش کنار بیاید و مربیان کوبایی هم تأثیر مثبتی در روند کارش نداشته‌اند، اما هر کسی که در هوای بوکس تنفس می‌کند، می‌داند که او غیرقابل پیش‌بینی است و می‌تواند باز هم تاریخ‌سازی کند.

مشتزن شایسته سیستان و بلوچستانی باید در وزن غیرتخصصی یعنی یک وزن پایین‌تر از استاندارد وزنی خود برای کسب سهمیه بجنگد و همین موضوع کمی روی کارش تأثیر منفی گذاشته! البته اینکه در عرض یک ماه و نیم دوبار باید سر وزن بیاید هم فشار زیادی به او وارد کرده است.

امید است شه‌بخش باز هم رفته رفته به روز‌های خوبش نزدیک شود، چون سال‌ها طول می‌کشد تا بوکسوری با این کیفیت به بوکس ایران معرفی شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *