رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرگ دلخراش کارگران در اعماق چاه

13:20 - 20 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۰۱۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو کارگر تبعه افغانستان در حادثه گرفتار شدن در داخل چاه خبر داد.
مرگ دلخراش کارگران در اعماق چاهجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:13 ظهر امروز حادثه گرفتار شدن در داخل چاه در شهرک حکیمیه، خیابان پیشوا به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد در یک شرکت صنعتی و در یک محوطه باز چند حلقه چاه به ارتفاع 7 یا 8 متری در حال حفاری بوده و کارگران در درون چاه مشغول به کار بوده‌اند که یکی از کارگران به دلیل شدت گاز موجود در یکی از این چاه ها بیهوش می شود.

ملکی در ادامه گفت: یکی دیگر از کارگران برای نجات این کارگر به داخل چاه می رود که حال وی نیز بد شده و آتش نشانان با حضور در محل حادثه پس از انجام اقدامات ایمن سازی عملیات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان هر دو کارگر، که دو مرد جوان تبعه افغان بودند را خارج و تحویل نیروهای اورژانس دادند که متاسفانه مرگ هر دو نفر تایید شد.

گفتنی است، آتش نشانان عملیات خود را در ساعت 12:15 به پایان بردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *