شیخ نعیم قاسم: انفجار در مسجد امام علی ( ع) جنایت تکفیری هاست

8:38 - 03 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۱۱۶
خبرگزاری میزان: معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که انفجار در مسجد امام علی (ع) که به شهادت شماری از شیعیان در شهرک القدیح استان قطیف عربستان رخ داد، توسط گروه های تکفیری صورت گرفته است نه به خداوند متعال را می شناسند و نه ترسی از خدا دارند.
به گزارش سرویس بین المللی به نقل از العالم، شیخ نعیم قاسم گفت: مقاومت بر مقابله با تکفیری ها برای آزادسازی خاک کشور تأکید دارد و به عملیات خود برای ریشه کن کردن تروریست های تکفیری ادامه خواهد داد.

وی افزود: هرگز برای آزادسازی اراضی اشغالی لبنان دست روی دست نمی گذاریم و برای دفاع و حمایت از لبنان و ملت آن منتظر اجازه طرفی نخواهیم ماند.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: گروه های تروریستی تکفیری القاعده و زیرمجموعه هایش مانند داعش و جبهه النصره که هیچ نشانه ای از محبت و رحمت در دل آنها نیست، تصویری مشوش و مخدوش از اسلام ارایه کرده اند که هیچ ارتباطی با اسلام راستین و ناب محمدی و شریعت اسلامی ندارد.

معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در بخش دیگری تاکید کرد: جنایت وحشیانه انفجار تروریستی انتحاری در نماز جمعه مسجد امام علی (ع) در شهرک القدیح استان قطیف در شرق عربستان را که تعدادی از مومنان نمازگزار به شهادت رسیده و یا زخمی شدند، تروریست های تکفیری مرتکب شدند که نه خداوند متعال را می شناسند و نه ترسی از خدا در دل سیاهشان دارند.

وی گفت: واقعا چه فرقی است بین کسانی که مساجد را با کمربندهای انفجاری، منفجر و یا با جنگنده ها بمباران می کنند و جنایات انتحاری هایی که با خودروهای بمب گذاری شده به مناطق و بازارهای شلوغ یورش می برند با بمباران بازارهای مردم توسط جنگنده های سعودی که به کشتار بی گناهان منجر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *