سرمربی اسپانیایی در آستانه جدایی از تراکتور

12:47 - 27 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی اسپانیایی در آستانه جدایی از تراکتور
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در آستانه جدایی از سرخپوشان تبریز قرار دارد.

خبرگزاری میزان - یک روز بعد از شکست ۴ بر یک تراکتور مقابل ذوب‌آهن، جلسه‌ای در ساختمان باشگاه تراکتور بین پاکو خمز، هوشنگ نصیرزاده و سعید مظفری‌زاده چ، ۳ نفر از مدیران ارشد این باشگاه برگزار شد.

در پایان این جلسه عنوان شد که هیچ تصمیم مدیریتی یا اولتیماتومی به سرمربی اسپانیایی داده نشده و طرفین با توافق برای ادامه همکاری جلسه را به پایان رساندند.

حتی سعید مظفری‌زاده یکی از مسئولان باشگاه تبریزی تصریح کرد که خمز تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند.

وی گفته بود: اگر بخواهیم برای هر بازی اولتیماتوم دهیم باید هر ۲، ۳ هفته یک بار مربی عوض کنیم. اولتیماتومی در کار نبود. من به شما اطمینان می‌دهم این بحث‌ها درست نیست و بحث اولتیماتوم وجود ندارد و خمز تا پایان فصل در تراکتور حضور دارد.

اما حالا و بعد از گذشت چند روز از این ماجرا اخبار تازه‌ای از جدایی توافقی این مربی با سرخپوشان تبریزی به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود این مربی به همکاری اش با تیم تبریزی به زودی پایان خواهد داد و حتی این تصمیم را با مسئولان در میان گذاشته است.

از سوی دیگر مانع بزرگی بابت غرامت فسخ قرارداد برای قطع همکاری با این مربی بر سر راه تراکتوری‌ها قرار دارد و اگر توافق حاصل نشود محبور به پرداخت کامل دستمزد این مربی هستند، موضوعی که مطلوب مدیران تراکتور نیست.

در هر حال آنچه مشخص است اگر این توافق بین طرفین برای جدایی حاصل شود به زودی باید شاهد تغییرات روی نیمکت تیم پرطرفدار تبریزی باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: تراکتور پاکو خمز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *