جمعیت وکلای ایرانی مدافع حقوق بشر: گروه‌های تروریستی ضد ایرانی مبنای گزارش به‌اصلاح هیئت حقیقت‌یاب است

18:08 - 28 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۱۵۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
جمعیت وکلای ایرانی مدافع حقوق بشر: گروه‌های تروریستی ضد ایرانی مبنای گزارش به‌اصلاح هیئت حقیقت‌یاب است
جمعیت وکلای ایرانی مدافع حقوق بشر از جمله سمن‌هایی بود که در گفت‌وگوی تعاملی مربوط به گزارش ادعایی به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب حضور داشت و موضع‌گیری کرد.

خبرگزاری میزان - جمعیت وکلای ایرانی مدافع حقوق بشر در گفت‌وگوی تعاملی با به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب تاکید کرد که گزارش این سازوکار نشان‌دهنده ساعت‌ها مذاکره با گروه‌های تروریستی ضد ایرانی و کانال‌ها و تلویزیون‌های دشمنان است.

نماینده جمعیت وکلای ایرانی مدافع حقوق بشر، خطاب به اعضای به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب، اظهار کرد: من به‌عنوان یک مدافع حقوق بشر نگرانی‌های ایران را در مورد ادعا‌های موجود در گزارش شما بیان می‌کنم؛ گزارش شما در ۲۰ صفحه با ۱۲۶ پاراگراف، ساعت‌ها و ساعت‌ها مذاکره با گروه‌های تروریستی ضد ایرانی و کانال‌ها و تلویزیون‌های دشمنان را همانطور که در گزارش خود نام برده‌اید نشان می‌دهد.

وی در بخشی دیگر گفت: انتظار و سوال مردم ایران مبنی بر اینکه سازمان‌های غیردولتی باورشان را منعکس می‌کنند، این است که در گزارش شما یا در تحقیقات خود حقایق و واقعیت‌ها را بیابید که چه زمانی و چگونه از ایران یا سازمان‌های غیردولتی ایرانی مانند ما تحقیق کرده‌اید؟ ما معتقدیم که عدم بررسی واقعی در گزارشتان، شما را به نتایج نادرست و اشتباه سوق داده است؛ همچنین توصیه شما به محاکمه بین‌المللی علیه ایران منجر به صلاحیت فراسرزمینی می‌شود که ظاهرا مغایر با قوانین بین‌المللی است و منجر به درگیری بیشتر کشور‌ها و ملت‌ها برای حل نشدن مشکل ادعایی شما که خلاف اهداف حقوق بشر است، می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *