رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوازی: باید به فکر ادامه لیگ باشیم نه مسائل حاشیه‌ای/ نکونام تمام صحبت‌ها را انجام داده

11:21 - 07 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۴۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوازی: باید به فکر ادامه لیگ باشیم نه مسائل حاشیه‌ای/ نکونام تمام صحبت‌ها را انجام داده
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر و پر مهره است و بازیکنان بسیار خوب و تیم منسجمی دارد.

خبرگزاری میزان - محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی است. سپاهان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر و پر مهره است و بازیکنان بسیار خوب و تیم منسجمی دارد. آن‌ها برابر تیم پرمهره الهلال بازی قابل قبولی انجام دادند، اما شرایط طوری بود که نتیجه نگرفتند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم دیدار فردا، بازی سختی است و تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه کنیم. همانطور که نکونام گفته تمرکز ۱۰۰ درصدی ما روی بازی فرداست و ان‌شالله بتوانیم یک بازی خیلی خوب در کنار هوادارانمان انجام دهیم که فکر می‌کنم بعد از چند هفته‌ای دور بودند، به استادیوم بازخواهند گشت. امیدوارم بتوانیم فردا با ارائه یک بازی خوب از آن‌ها استقبال کنیم. آن‌ها همیشه حامی تیم بوده‌اند.

مربی استقلال درباره غیبت نکونام در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم نکونام تمام موضوعات و حرف‌هایی که بوده است را انجام داده و حالا هم سر تمرین حضور دارد که در نشست حضور نداشت، اما فکر می‌کنم تمام صحبت‌ها را انجام داده است. تمام صحبت این بود که دیگر باید به فکر ادامه لیگ باشیم؛ مخصوصاً بازی فردا. نکونام با تمام تیم صحبت کرد و تمرکز لازم را به تیم انتقال داده و ان‌شالله بتوانیم تمرکزمان را برای ادامه حضور در مسابقات بگذاریم.

نوازی درباره اینکه به نظر می‌رسد نکونام علاقه‌ای به حضور در نشست‌های خبری پیش از بازی‌ها ندارد و این کار را زمان حضور در فولاد نیز انجام داده است، گفت: او واقعا درگیر بود که نیامد و من نیز از این بابت عذرخواهی می‌کنم. نکونام قصد ندارد به مسائل مدیریتی بپردازد، تمام آن چیز‌هایی که اتفاق افتاده، در موردش صحبت کرده و اکنون تمام تمرکزمان را روی ادامه راه گذاشته‌ایم.

وی درباره گلزنی ماشاریپوف در بازی نخست برای استقلال گفت: حضور ماشاریپوف خوب بود و ان‌شالله بتواند بیشتر از این با سایر بازیکنان هماهنگ شود. قطعاً بازیکن بزرگی است که به تیم ما اضافه شده و ان‌شالله بتوانیم در ادامه راه با همدیگر کار کنیم و بتوانیم در کنار هم موفق باشیم.

مربی استقلال درباره اینکه آیا کادرفنی به نیازهایش در نقل و انتقالات رسیده یا نه، عنوان کرد: هم در نیم فصل و هم اول فصل، درخصوص کار‌هایی که انجام شده یا نشده، نکونام صحبت‌های لازم را انجام داد. دیگر از این به بعد هم تمام تمرکزمان برای ادامه مسابقات خواهد بود.

نوازی در مورد وضعیت زبیر نیک نفس نیز گفت: او فعلا هست.

او درباره اینکه در فوتبال ایران تیمی که می‌خواهد برنده شود، باید بازی‌های بزرگ را پیروز شود و آیا استقلال می‌تواند فردا برنده شود یا خیر، گفت: همیشه تأکید نکونام روی تمرکز بود و ما ۱۰۰ درصد تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشته‌ایم. ما هفته به هفته پیش می‌رویم. بازی بزرگ هم جزو بازی‌های بزرگ لیگ برتر است و فرقی با سایر مسابقات ندارد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم جلوی هوادارامون هم خوب بازی کنیم هم خوب نتیجه بگیریم.

مربی استقلال درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند به روند پیروزی در بازی‌های خانگی ادامه دهد یا نه، گفت: همه این‌ها تلاش خود بچه‌ها و کادر فنی بوده است. همانطور که نکونام گفته بود، باید از بازیکنان تشکر کنم که تمرینات را به خوبی برگزار می‌کنند. آن‌ها همیشه تمرکز داشتند و توانستیم نتیجه بگیریم، ان‌شالله از این به بعد هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

نوازی در پایان و درخصوص استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی فردا نیز گفت: نه من نشنیدم. دیروز خبری شنیدم که قرار است فردا کار‌هایی انجام دهند. اگر اینطور شود که همه بازی‌ها ایده آل خواهد شد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *