گفت‌وگو|

خیری: حیف است استقلال امسال قهرمان نشود/ ماشاریپوف خرید بسیار خوبی است

1:00 - 04 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۱۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خیری: حیف است استقلال امسال قهرمان نشود/ ماشاریپوف خرید بسیار خوبی است
کارشناس فوتبال گفت: استقلال فقط باید ببرد و ۳ امتیازها را جمع کند و اصلاً نیاز نیست خوب بازی کند.

شاهین خیری در گفت‌وگو با میزان درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی در نیمه اول خیلی جالب نبود، نه به خاطر اینکه گل نداشت، بلکه دو تیم بیشتر احتیاط می‌کردند. استقلال با برنامه بازی می‌کند و در بعضی اوقات خیلی زودتر می‌تواند کار را به نفع خودش تمام کند. اما فوتبال است دیگر و بستگی به شرایط زیادی دارد و وقتی می‌خواهی شوت بزنی، نتیجه کار در لحظاتی آنچنان خوب از آب درنمی‌آید.

وی با بیان اینکه به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهد اضافه کرد: استقلال فقط باید ببرد و اصلاً نیاز نیست خوب فوتبال بازی کند، تنها باید ۳ امتیاز‌ها را جمع کند. استقلال در دیدار مقابل ملوان ۲ امتیاز حساس را از دست داد و این مساوی به نفع پرسپولیس و سپاهان شد.

*مهاجمان باید قدر فرصت‌هایشان را بهتر بدانند

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه باید مهاجمان از فرصت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند، یادآور شد: امیدوارم استقلال بهتر شود و بهتر گل بزند، باید بازیکنان تهاجمی از موقعیت‌های به دست آمده به بهترین شکل استفاده کنند و قدر فرصت‌های خودشان را بدانند. 

خیری در مورد عملکرد بلانکو در خط حمله تیم فوتبال استقلال گفت: با اینکه بلانکو گل نزد و برخی اوقات از عملکرد او انتقاد می‌شود، اما بازی کردن او حرف ندارد و اصلاً بد بازی نمی‌کند. اگر استقلال قهرمان شود بلانکو یکی از عوامل این مهم است.

*مهم نیست استقلال با چه سرمربی قهرمان شود

وی در مورد عملکرد ماشاریپوف عنوان کرد: ماشاریپوف در تیم ملی ازبکستان تأثیرگذاری خیلی خوبی داشته، درست است که سن بالایی دارد، اما بازیکن باتجربه‌ای است. شاید او در طول بازی زیاد ندود و درگیر نشود، اما بازیکن باهوشی است. به طور حتم او به استقلال کمک خواهد کرد. نهایتاً خرید بسیار عالی و خوبی برای یک سال آینده است.

خیری در پایان خاطرنشان کرد: استقلال باید قهرمان شود، چون امسال بهترین فرصت است که از تنها حریفش یعنی سپاهان پیشی بگیرد. اگر مقابل ملوان ۳ امتیاز کامل را گرفته بود گام بلندی برای قهرمانی برداشته بود و فاصله خودش را با سپاهان و پرسپولیس بیشتر می‌کرد که مانند یک پرش بلند برایش بود. حیف است استقلال امسال قهرمان نشود. این تیم بسیار بزرگ است و اصلاً مهم نیست با چه سرمربی قهرمان شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *