رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد: استفاده از نهاد‌های ارفاقی در دادسرا‌ها و دادگاه‌ها با قوت بیشتری ادامه یابد

16:08 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۲۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد: استفاده از نهاد‌های ارفاقی در دادسرا‌ها و دادگاه‌ها با قوت بیشتری ادامه یابد
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد بر استفاده از نهاد‌های ارفاقی به ویژه در دادسرا‌ها و دادگاه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-نشست فصلی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم در جهت ارزیابی عملکرد حوزه‌های قضایی استان، با حضور رئیس کل دادگستری استان محبوب افراسیاب برگزار شد.

افراسیاب در آغاز این نشست حرکت ایادی استکبار را در سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت و افزود: این ترور در قالب وحشیگری اتفاق افتاد و مشتاقان سپهبد سلیمانی را در غم و اندوه فرو برد و این اقدام را محکوم می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد گفت: شهروندان و هموطنانی که بی‌گناه بودند و به عنوان زائر در کنار مرقد شهید سلیمانی حضور داشتند آن‌ها را به خاک و خون کشیدند، از سازمان‌های بین المللی به خواب فرو رفته درخواست داریم این جنایت را بی‌طرفانه مشاهده کنند.

 افراسیاب در ادامه با اشاره به این نکته که در هیچ یک از حوزه‌های قضایی کم کاری مشاهده نمی‌شود، گفت: امیدوریم مسیری که در پیش گرفته ایم در راستای احقاق حق و اجرای عدالت باشد.

وی ضمن تشکر از همکاران قضایی و اداری در استان، گفت: شایسته است در اجرای دستور العمل‌های قوه قضاییه، استفاده از نهاد‌های ارفاقی در استان با قوت بیشتری اعمال شود و این موضوع یکی از موضوعاتی است که از سوی قوه قضاییه صادر می‌شود و به صورت یک الگوی اساسی در نهاد‌های ارفاقی به ویژه در دادسرا‌ها و دادگاه‌ها، همکاران در کنار نهاد سیاست‌های جنایی جدی گرفته و مد نظر قرار دهند.

وی به موضوع انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در موضوع انتخابات، کارکرد همکاران قضایی خوب است و از کارکرد آنان دفاع می‌کنیم این گونه نیست که افرادی یا مسئولین خارج از قوه قضاییه بتوانند وارد حریم آن‌ها شوند.

همچنین در این نشست ۱۹ نفر از کارکنان قضایی و اداری که امتیازات عملکرد خوبی داشتند، توسط رئیس کل دادگستری مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *