رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد: مدیران استانی تلاش کنند تا از ورودی پرونده‌ها به دادگستری بکاهند

14:40 - 22 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۲۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد: مدیران استانی تلاش کنند تا از ورودی پرونده‌ها به دادگستری بکاهند
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در نشست با استاندار این استان بر تلاش مدیران استانی جهت کاهش پرونده‌ها به دستگاه قضایی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویر احمد ضمن تشکر از حضور استاندار در دادگستری، گفت: در این نشست در حوزه تعامل و همکاری بیشتر در جهت رفع موانع و مشکلات درون استانی و پیگیری آن‌ها در قوه قضاییه و هیئت دولت در مرکز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد از تعامل خوب مسئولان ارشد استان خبر داد و گفت: بهتر است همه مسئولان، نمایندگان و مدیران استانی تلاش‌های خود را در جهت خدمت به مردم به کار برند تا به علت سهل انگاری در خدمت رسانی به مردم، شاهد ازدیاد ورودی پرونده‌ها به دادگستری نباشیم.

در ادامه احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویر احمد ضمن ابراز رضایت از عملکرد دادگستری استان در جهت ایجاد صلح و سازش و رفع خصومت در استان گفت: بدون وجود امنیت، توسعه استان امکان‌پذیر نیست و دستگاه قضایی استان در این زمینه بیشترین تلاش را در جهت ایجاد یک امنیت پایدار و آسایش مردم دارد و شایسته است که از دادگستری استان تشکر کنیم.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *