یک کارگاه چوب‌بری متخلف در شهرستان آمل پلمب شد

13:32 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک کارگاه چوب‌بری متخلف در شهرستان آمل پلمب شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: یک واحد کارگاه چوب‌بری متخلف توسط مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل و پلیس آگاهی شناسایی و با دستور دادستانی پلمب شد.

خبرگزاری میزان - محمد طالبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از پلمب یک کارگاه چوب‌بری متخلف توسط مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه چوب‌بری به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به تبدیل چوب‌ درختان جنگلی می‌کرد که پس از هماهنگی‌های انجام شده با مأموران پلیس آگاهی، در جریان بازدید از این کارگاه مخفی مقادیری چوب درختان جنگلی قاچاق از جنس راش شناسایی شد.

طالبی همچنین از توقیف نیسان حامل چوب درختان جنگلی قاچاق در باییجان بخش لاریجان و توقیف چوب درختان جنگلی قاچاق در سرخرود خبرداد و گفت: این اقدامات در راستای حفظ منابع طبیعی و مقابله با قاچاق چوب و بازرسی از کارگاه‌های چوب‌بری، مراکز دپو و خرید و فروش چوب انجام شد.

شایان ذکر است، نظارت بر قطع درختان با جهاد کشاورزی و صدور مجوز برای حمل آن با منابع طبیعی است به همین دلیل مردم در صورت مشاهده قطع درختان جنگل می‌توانند با سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی تماس برقرار کنند تا اگر درختی که متعلق به منابع طبیعی است و در حال قطع شدن است، نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *