رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری مازندران: پرونده‌ها، شکایات حقوق شهروندی و گزارش‌های مردمی با دقت‌نظر رسیدگی می‌شوند

13:12 - 15 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۰۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: پرونده‌ها، شکایات حقوق شهروندی و گزارش‌های مردمی با دقت‌نظر رسیدگی می‌شوند
 رئیس کل دادگستری مازندران از بررسی ۳۵ گزارش و شکایت حقوق شهروندی از ابتدای سال تا کنون خبرداد و گفت: هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان از ابتدای سال جاری تاکنون از ۴۸ مورد گزارش و شکایت وارده ۳۵ مورد را در ۶ جلسه بررسی کرده است.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در نشست هیئت نظارت برحفظ حقوق شهروندی دادگستری استان ازتوجه خاص دستگاه قضایی استان به این موضوع خبر داد و گفت: از ۳۵ پرونده بررسی شده ۹ مورد نقض حقوق شهروندی به اثبات رسید ۴ مورد تذکر به مقام قضایی داده و ۱ مورد نیز گزارش به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه پرونده‌ها و شکایات در زمینه حقوق شهروندی با دقت نظر رسیدگی می‌شود، گفت: هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان از ابتدای سال جاری تاکنون از ۴۸ مورد گزارش و شکایت وارده ۳۵ مورد را در ۶ جلسه بررسی کرده است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما، پیگیری حقوق مردم و نظارت بر حفظ حقوق افراد در هر سمتی که هستند، است و اجازه ندهیم حقوق شهروندی افراد تضییع شود.

نشست هیئت نظارت، بازرسی و حفظ حقوق شهروندی با حضور کلیه اعضا برگزار و ۵ گزارش نقض حقوق شهروندی بررسی و در مورد آن تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *