جلسه نقد آرای قضایی با محوریت ابطال رای داور در دادگستری مازندران برگزار شد

9:32 - 11 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۱۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلسه نقد آرای قضایی با محوریت ابطال رای داور در دادگستری مازندران برگزار شد
پانزدهمین جلسه از سلسله جلسات نقد و تحلیل آرای قضایی با محوریت " ابطال رای داور" از سوی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان مازندران در آذر ماه امسال برگزار شد.

خبرگزاری میزان- سید ناصر احمدی در ابتدای نشست نقد و تحلیل آرای قضایی با محوریت " ابطال رای داور" که تمامی قضات حوزه‌های قضایی استان نیز شرکت داشتند، از همراهی قضات دادگستری استان و دیگر مجامع علمی و دانشگاهی تشکر کرد و افزود: با توجه به تاکید رئیس کل دادگستری استان و در راستای نیل به اهداف عالیه سند تحول قضایی، جلسات نقد آرای محاکم، در دادگستری کل و دیگر حوزه‌های قضایی با حضور حداکثری جامعه حقوقی استان برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری کل استان مازندران تصریح کرد: یکی از پیش شرط‌های اجرای عدالت در جامعه، صدور آرای مستند، مستدل و موجه است. بدون شک برگزاری جلسات نقد و تحلیل علمی آرای قضایی یکی از راهکار‌های مناسب جهت افزایش اتقان آرا و اصلاح امور است.
 
پانزدهمین جلسه نقد و تحلیل رای براساس رای صادره از سوی مهدی معینی فر مستشار دادگاه تجدیدنظر و رئیس سابق شعبه ششم دادگاه عمومی حقوقی ساری در محل سالن جلسات دادگستری استان مازندران برگزار شد.

در این جلسه قضات محاکم بدوی و تجدیدنظر استان، وکلا، اساتید دانشگاه و داوران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد رای مورد نقد پرداختند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *