رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۸۱ نفر از مددجویان مازندران به همت ستاد دیه استان آزاد شدند

12:46 - 08 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۹۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۸۱ نفر از مددجویان مازندران به همت ستاد دیه استان آزاد شدند
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی ۱۸۱ نفر از مددجویان زندان‌های استان به همت ستاد دیه استان و کمک خیرین طی هفت ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: ۵۸۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مازندران مشمول آزادی با کمک ستاد دیه نیز چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند.  

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در جلسه ستاد دیه استان که با حضور علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور برگزار شد، مبلغ بدهی ۱۸۱ مددجو در زندان‌های مازندران را یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از مجموع تعداد ۱۸۱ مددجوی آزاد شده در استان، ۱۲۵ نفر زندانی جرایم مالی، ۴۴ نفر زندانی مهریه و بقیه مربوط به نفقه، ایراد صدمه بدنی و حوادث کارگاهی هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: به همت ستاد دیه استان و کمک خیرین، تمهیدات لازم برای آزادی ۱۰۰ زندانی غیرعمد دیگر نیز در استان مازندران فراهم شده و این افراد پس از طی مراحل قانونی آزاد خواهند شد.

وی همچنین با تقدیر از خدمات و تلاش‌های اعضای ستاد دیه استان در جمع‌آوری کمک‌های خیرین اظهار کرد: حاصل این تلاش‌های مخلصانه، آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان مالی بوده است. ۵۸۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مازندران مشمول آزادی با کمک ستاد دیه نیز چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه فعالیت ستاد دیه باید به صورت مردمی انجام شود، افزود: آمار زندانیان مالی استان نسبت به گذشته با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *