تعیین تکلیف ۲۴۶ دستگاه کشنده در پی دستورات دادستان کل کشور و بازدید از گمرک تهران/ دادستان تهران: مالکان ظرف ۵ روز برای ترخیص مراجعه کنند

15:36 - 03 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۱۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعیین تکلیف ۲۴۶ دستگاه کشنده در پی دستورات دادستان کل کشور و بازدید از گمرک تهران/ دادستان تهران: مالکان ظرف ۵ روز برای ترخیص مراجعه کنند
دادستان تهران گفت: در پی بازدید دادستان کل کشور از اداره کل گمرک تهران و در نتیجه دستورات و اقدامات انجام شده، تعداد ۲۴۶ دستگاه کشنده در تهران ترخیص شد.

خبرگزاری میزان - علی صالحی دادستان تهران بیان کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور، ماه گذشته، از اداره کل گمرک تهران بازدید به عمل آورد و با توجه به بلاتکلیف ماندن تعداد زیادی از دستگاه‌های کشنده از یک تا ۳ سال گذشته، دستورات لازم را در خصوص رفع ناهماهنگی‌های موجود میان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف صادر کرد.

دادستان تهران با بیان این که دستورات و اقدامات انجام شده نسبت به سازمان‌هایی که متعهد به انجام وظیفه شده بودند، در کمتر از یک ماه منتج به نتیجه مطلوب شده است اظهار کرد: با دستور مقام قضایی، خوشبختانه این دستگاه‌ها تعیین تکلیف شده است و از نظر قانونی و سازمان‌های دولتی مربوط، منعی برای ترخیص آن‌ها وجود ندارد. 

وی از مالکان خودرو‌های ترخیص شده خواست تا نهایتا ظرف ۵ روز، نسبت به ترخیص خودرو خود اقدام کنند تا مشمول مقررات کالا‌های متروکه نشوند.

۶ مهر ماه حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد، دادستان کل کشور به همراه علی صالحی دادستان تهران از اداره کل گمرک تهران بازدید کردند.

در این بازدید دادستان کل کشور برای تعیین تکلیف ۴ هزار و ٢۶۴ دستگاه کشنده که در ۱۱ گمرک کشور بلاتکلیف مانده‌اند، ۲ هفته مهلت داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشنده گمرک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *